کتاب شش تایی ها

6Taeeha
بازآفرینی شش گل افسانه ای
کد کتاب : 91964
شابک : 978-6226535069
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شش تایی ها اثر علی بشردانش

پروژه دوآتیشه بزرگترین پروژه فرهنگی در حوزه فوتبال باشگاهی ایران است. پروژهای در خدمت فرهنگ هواداری و همزمان در خدمت توسعه صنعت کامیک در ایران. این پروژه قرار است که به تاریخ افتخارات باشگاهی ایران در قالب داستان پردازی هاو تصویرگری های هنرمندانه بپردازد و تقریبا تمام باشگاه های ریشه دار و پرافتخار ایران در این پروژه به مرور زمان صاحب کتاب های کامیکی خواهند شد که برگرفته از نقاط عطف تاریخ باشگاه است.
در میان شهرآوردهای پایتخت، شهرآورد دوازدهم از بازی هایی است که از یاد و خاطره ها زدوده نمی شود. این بازی را باشگاه پرسپولیس با شش گل به پایان رساند که هیچگاه پس از آن تکرار نشد و به گفته آقای علی پروین که در آن بازی حضور داشت دیگر هم تکرار نخواهد شد. بسیاری از هواداران نوجوان و جوان فعلی پرسپولیس دوست دارند کاش می شد لحظاتی از آن بازی افسانه ای را برای دقایقی هم که شد ببینند. این کتاب شرح این بازی تاریخی و یادآور لحظه های پرافتخار پرسپولیسی هاست. بازی که از آن با عنوان شش تایی ها یاد می کنند.

کتاب شش تایی ها

علی بشردانش
علی بشردانش متولد سال 1331 نویسنده، مترجم و ویراستار، کارش را از اواخر دهه 50 با نوشتن داستان برای کودکان و نوجوانان شروع کرد.بخشی از کارنامه این نویسنده به پژوهش درباره داستان‌های کمیک‌ استریپ (مصور) اختصاص دارد. در پروژه «دو آتیشه» بشردانش تاریخچه باشگاه‌های پرطرفدار ایران را در قالب کتاب‌های مصور روایت کرده است.