کتاب ایکیگای و کایزن

Ikigai & Kaizen or The Art of Living a Fulfilled Life
هنر تجربه یک زندگی رضایت بخش
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 94117
مترجم :

شابک : 978-9642334438
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 113
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ایکیگای و کایزن اثر ایچیرو ساتو

آیا دقت کرده اید که ژاپنی ها چقدر جوان به نظر می رسند؟
آیا می خواهید راز آنها را کشف کنید و زندگی طولانی و شادی داشته باشید؟
آیا به دنبال این هستید که روزهای خود را با شادی بگذرانید و معنا و هدفی برای زندگی بیابید؟
مردم خردمند ژاپن معتقدند که همه ما دلیلی برای بودن داریم. این وظیفه ماست که ارزش زندگی معروف به ایکیگای را پیدا کنیم. همانطور که ایکیگای توضیح می‌دهد، برای اینکه واقعا شاد باشید، باید علاقه خود را دنبال کنید و روی آن کار کنید. این هدف شماست و انجام آن را مدیون خودتان هستید.
از سوی دیگر، فلسفه کایزن به بهبود مستمر اشاره دارد که فرد باید همیشه در محل کار و خانه در نظر بگیرد. اگر خستگی ناپذیر روی خودتان کار کنید، مطمئنا از یک زندگی سعادتمندانه لذت خواهید برد. از شروع فرآیند نترسید؛ در هر صورت، کایزن به ما می آموزد که تغییر و بهبود باید به تدریج اتفاق بیفتد.
هنگامی که ایکیگای و کایزن را به عنوان راه نهایی زندگی در آغوش می گیرید، شاهد تغییری چشمگیر در سلامت کلی و وضعیت ذهنی خود خواهید بود. تنها در این صورت است که می توانید راز جهانی طول عمر، خوشبختی و زندگی کامل را به وضوح ببینید!
اگر با این مفاهیم تغییر دهنده زندگی تازه کار هستید و می خواهید مسئولیت شادی خود را به دست بگیرید، از این کتاب چشم پوشی نکنید. در درون، دانش و خرد ارزشمندی خواهید یافت که شما را به جایی که می‌خواهید در زندگی می‌رساند!
در اینجا یک نقطه اوج کوچک از آنچه در مورد آن خواهید آموخت وجود دارد:
ایکیگای چیست و چگونه می توان این فلسفه قدرتمند را در زندگی خود پیاده کرد.
5 ستون مهم ایکیگای که راحتی را ارائه می دهند و 4 جزء مهم ایکیگای.
کایزن از کجا سرچشمه گرفت و یک راهنمای اثبات شده برای ایجاد راهی برای آن در زندگی شما.
فلسفه کایزن شامل چه چیزی است و چگونه این اصول می توانند بر زندگی شما تأثیر بگذارند.
4 روش برجسته کایزن، و خیلی بیشتر!

کتاب ایکیگای و کایزن

قسمت هایی از کتاب ایکیگای و کایزن (لذت متن)
فلسفه کایزن به پیشرفت مداومی اشاره دارد که فرد باید هم در خانه و هم در محل کار در نظر بگیرد. وقتی مفهوم کایزن در محل کار استفاده شود به معنی پیشرفت پیوسته تمام کارمندان از مدیران تا ناظران، کارگران و مابین آن هاست. برای مدیران ژاپنی، فلسفه کایزن به طور غیرقابل انکار نیروی محرکه ای است که برای موفقیت آنها حیاتی است. پس از موفقیت خارق العاده اش در ژاپن، فلسفه کایزن در بسیاری از سازمان های تجاری در سراسر جهان به کار گرفته شد. این فلسفه به عنوان یک تکنیک نه تنها برای بهبود ارزش های تولید بلکه برای افزایش ایمنی و روحیه کارکنان نیز به کار گرفته شده است. به دلیل ماهیت ساده آن، فلسفه کایزن می تواند برای هر سیستمی در محل کار اجرا شود. اما، مهم است که در نظر داشته باشید هر سازمانی نیازمندی های دقیقی دارد.