کتاب در جستجوی اژدها

Where Is the Dragon?
کد کتاب : 95116
مترجم :
شابک : 978-6227924855
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب در جستجوی اژدها اثر لئو تیمرز

پادشاه از ترس اژدها نمی تواند بخوابد، بنابراین سه شوالیه خود را به بیرون می فرستد تا آن را پیدا کنند. تنها با یک شمع بین آنها، آنها به تاریکی می روند. اما هر شکل مشکوکی چیز دیگری است، تا اینکه شوالیه‌ها با اطمینان به خانه برمی‌گردند و متوجه نمی‌شوند که چه چیزی پشت سرشان است.

این بازی که با تصویری هوشمندانه در داخل یک کتاب به تصویر کشیده شده است، کودکان خردسال را در حالی که اژدها را در هر صفحه پنهان شده می بینند، سرگرم میکند.

این کتاب تصویری با تصاویری با جزئیات پیچیده و متن‌های قافیه‌ای شاد، برای کودکان نوپا و پیش‌دبستانی 2 سال به بالا کتابی سرگرم‌کننده برای خواندن با صدای بلند است.

اژدها کجاست؟ برداشتی بیهوده سرگرم کننده از هویت اشتباه اژدها، از داستان نویس چیره دست و نویسنده کتاب میمون در حال فرار، بهترین کتاب مصور نیویورک تایمز است. لئو تیمرز یکی از هنرمندان برجسته کتاب مصور بلژیک است.

کتاب در جستجوی اژدها

لئو تیمرز
لئو تیمرز در سال 1970 در بلژیک به دنیا آمد. او که در زمینه طراحی گرافیک آموزش دیده، برای مجلات و مقالات بلژیکی تصویرگری می کند و همچنین به تصویرگری کتاب های مصور می پردازد.
نکوداشت های کتاب در جستجوی اژدها
[A] beautiful, unsolvable riddle about fear, its manifestations and what it means to try to conquer what might have no intention of ever causing any harm
[یک معمای زیبا و حل نشدنی درباره ترس، مظاهر آن و معنای تلاش برای غلبه بر چیزی که ممکن است هرگز قصد آسیب رساندن نداشته باشد.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب در جستجوی اژدها (لذت متن)