کتاب رفتن به کوهستان

Going to the Mountain: Life Lessons from My Grandfather, Nelson Mandela
درس های زندگی از پدربزرگم نلسون ماندلا
کد کتاب : 95203
مترجم : سروش سیفی
شابک : 978-6227355024
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 255
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رفتن به کوهستان اثر دابا ماندلا

دابا ماندلا، نوه‌ نلسون ماندلا، بعد از چالش‌هایی که خودش و خانواده‌اش پشت سر گذاشته اند. حالا باید به کوهستان برود. جایی که درد می‌کشد و تحمل می‌کند تا پخته شود. اگر سر بلند از این مراسم بیرون بیاید زندگی اش متفاوت خواهد بود. چون بعد از آن از دید خانواده‌اش بزرگ شده و مرد شده‌ است. حالا باید متفاوت رفتار کند و فکر کند.

کتاب رفتن به کوهستان

دابا ماندلا
Ndaba Thembekile Zweliyajika Mandela (زاده ۲۳ دسامبر ۱۹۸۲) نویسنده، مربی، سخنگوی، کارآفرین، مشاور سیاسی و نوه نلسون ماندلا است. او در Soweto، آفریقای جنوبی به دنیا آمد.ماندلا در حال حاضر یکی از بنیانگذاران و رئیس موسسه ماندلا برای بشریت است.او در زنده نگه داشتن میراث پدربزرگش و معرفی نلسون ماندلا به نسل جوان فعال است. او یکی از بنیانگذاران و رئیس مشترک بنیاد افریقا رایزینگ است. او همچنین بنیانگذار پروژه ماندلا است. او در سال 2018 بخشی از تیم برای صدمین سالگرد ماندلا بود.او عضو شورای جوانان پا...
قسمت هایی از کتاب رفتن به کوهستان (لذت متن)
شاید از بعضی جهات آشتی کردن با یک غریبه نسبت به آشتی کردن با یک دوست یا یک برادر راحت تر باشد. یک غریبه خاطرات مشترک زیادی در گذشته با تو ندارد و خیلی اتفاقات بدی بین شما پیش نیامده است اما بین برادران آسیب پذیری و حتی احتمال بیشتری برای زخمی شدن و زخمی کردن وجود دارد.