کتاب روان شناسی اهمال کاری

The Psychology of Procrastination
عادات خو د را بشناسید، انگیزه پیدا کنید و کارها را سامان دهید
کد کتاب : 96378
مترجم :
شابک : 978-6223120664
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی اهمال کاری اثر هیدن فینچ

بسیاری از عوامل مختلف می توانند باعث به تعویق انداختن کار شوند. خبر خوب این است که شما تنبل یا بی انضباط نیستید و می توانید به بهره وری واقعی برسید. عوامل روانشناختی که عادات به تعویق انداختن شما را تحریک می کند را کشف کنید و رازهای غلبه بر آنها را باز کنید. با این رویکرد مبتنی بر تحقیق، می توانید یاد بگیرید که از تعویق انداختن، پروژه ها را به پایان برسانید و به اهداف خود برسید.

با باز کردن فرآیندهای فکری رایج و موانع عاطفی که شما را در چرخه‌های رفتار مشکل‌ساز به دام می‌اندازند، شروع کنید. این آگاهی را در هر مرحله از انجام کارها با استفاده از تکنیک های مبتنی بر شواهد عملی که به دلایل ریشه ای اهمال کاری و مشکلات مدیریت زمان می پردازد، اعمال کنید. وقتی به شما قدرت داده شود که با مغزتان کار کنید، نه در مقابل آن، می توانید کنترل را به دست بگیرید و تغییرات پایدار ایجاد کنید.

این انتخاب قدرتمند در کتاب های روانشناسی به شما کمک می کند:
گام به گام موفق شوید – در هر زمان از طریق اهمال کاری کار کنید: اولویت بندی کنید، انگیزه پیدا کنید، بر اجتناب غلبه کنید، شروع کنید، تمرکز کنید، دنبال کنید و تمام کنید.
چشم انداز پیدا کنید - حکایات زندگی واقعی افرادی را که با اهمال کاری دست و پنجه نرم می کنند کاوش کنید تا بینشی در مورد نحوه کارکرد آن در زندگی خود به دست آورید - و به شما کمک کند علل آن را شناسایی کنید.

کتاب روان شناسی اهمال کاری

هیدن فینچ
دکترهیدن فینچ یک روانشناس بالینی دارای مجوز، متخصص تغییر رفتار، و مدیر عامل و بنیانگذار Master Your Mental Health است، یک پلت فرم آموزشی که به افراد کمک می کند مهارت های عملی را بیاموزند تا شک به خود را به اعتماد به نفس تبدیل کنند.
نکوداشت های کتاب روان شناسی اهمال کاری
“Imagine having a conversation with an expert psychologist who can help you quit procrastinating. Dr. Hayden Finch's engaging book, The Psychology of Procrastination, is packed with helpful, science-based tips and strategies to enable you to stop putting things off once and for all
تصور کنید که با یک روانشناس متخصص صحبت می کنید که می تواند به شما کمک کند تا تعلل را کنار بگذارید. کتاب جذاب دکتر هیدن فینچ، روانشناسی به تعویق انداختن، مملو از نکات و استراتژی های مفید و مبتنی بر علم است که به شما امکان می دهد یک بار برای همیشه کارها را به تعویق نیاندازید.
David Susman

قسمت هایی از کتاب روان شناسی اهمال کاری (لذت متن)