کتاب چیزی برای از دست دادن ندارید جز جان هایتان

Nothing to Lose but Your Life: An 18-Hour Journey with Murad
کد کتاب : 96686
مترجم :
شابک : 978-6229495551
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چیزی برای از دست دادن ندارید جز جان هایتان اثر سعاد العامری

کتاب « چیزی برای از دست دادن ندارید جز جان هایتان» نوشته سعاد العامری توسط انتشارات مد منتشر شده است.
داستان سفر دلخراش یک زن فلسطینی در حالی که کارگران غیرقانونی را در حال عبور از شهر پتاه تیکوا در اسرائیل سایه می‌اندازد، این کتاب هجده ساعت را در بر می‌گیرد که حاوی لحظات بی‌شماری از خطر مرگ‌بار است.
"روزی که نوشتن چیزی برای ازدست دادن ندارید، جز جان‌هایتان: سفری هجده ساعته با مراد را تمام کردم، فنجانی قهوه برای خودم ریختم، روی ایوان در آفتاب نشستم، روزنامه‌ی الایام را برداشتم و چنین خواندم:

حین تعقیب کارگران بدون جواز:

پلیس اسرائیل کارگری فلسطینی را به ضرب گلوله در ناصره کشت

پلیس اسرائیل دیروز در ناصره به کارگری فلسطینی از اهالی روستای مثلث الشهدا در غرب جنین شلیک کرد و او را کشت. به گزارش منابع فلسطینی، اسرائیلی‌ها به این منابع اطلاع داده‌اند پلیس اسرائیل حین تعقیب گروهی از کارگران فلسطینی که بدون داشتن جواز لازم در حال عبور از خط سبز بوده‌اند، در منطقه‌ای کوهستانی نزدیک ناصره به مجدی مصطفی نزال بیست و پنج ساله شلیک کرده است. این منابع تأیید کردند که نزال بلافاصله جان باخته است. جسد او را به بیمارستانی اسرائیلی برده‌اند."

کتاب چیزی برای از دست دادن ندارید جز جان هایتان

سعاد العامری
سعاد امیری (متولد 1951) نویسنده و معماری است که در شهر رام الله در کرانه باختری زندگی می کند.وی در دانشگاه آمریکایی بیروت ، دانشگاه میشیگان و دانشگاه ادینبورگ ، اسکاتلند معماری خوانده است. والدین وی از فلسطین به امان ، اردن رفتند. وی در آنجا بزرگ شد و برای تحصیل در رشته معماری به بیروت ، پایتخت لبنان رفت.هنگامی که در سال 1981 به عنوان یک مسافر به رام الله بازگشت ، با سلیم تماری که بعداً با او ازدواج کرد آشنا شد و در آنجا ماند.
دسته بندی های کتاب چیزی برای از دست دادن ندارید جز جان هایتان