کتاب سوار سوم

Savar-e Sevom
کتاب آفتاب (داستان زندگی امام حسین (ع))
کد کتاب : 97098
شابک : 978-6222442392
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سوار سوم اثر محمدکاظم مزینانی

کتاب سوار سوم روایتی از ماجرا عاشوراست اما از زبان دشمنان و دوستان و خواهران امام حسین (ع). راویان این داستان، عبیدالله بن زیاد، یزید بن معاویه و عمر بن سعد از دشمن‌ترین دشمنان حضرت و حضرت ام کلثوم (س) و حضرت زینب (س) دو خواهر عزیر ایشان هستند.

کتاب سوار سوم

محمدکاظم مزینانی
محمد کاظم مزینانی متولد سال 1342 در شهر دامغان و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شهید بهشتی است. از سال 1363 تا 1374 در روزنامه های کیهان و همشهری فعالیت روزنامه نگاری داشته که این فعالیت ها تا به امروز هم به صورت پراکنده در نشریات ادبی تداوم داشته است. در بخش تالیف کتاب هم اغلب آثار وی در حوزه شعر کودک و نوجوان است که تعداد آنها به بیش از 20 عنوان می رسد.در حوزه ادبیات داستانی این نویسنده کتاب های متعددی را برای گروه سنی کودک و نوجوان به چاپ سپرده که از میان آنها می توان به ...
قسمت هایی از کتاب سوار سوم (لذت متن)
پسر زیاد نوشته بود، هرکجا که هستی برگرد. باورم نمیشد که باید دوباره به دوزخ بازگردم. امّا به ناچار پشت به ایران کردم و روی به کوفه. احساس می کردم که هیچ گاه آنقدر سرگردان نبوده ام. به بوته ی خاری می ماندم که بازیچه ی بادهای دوره گرد شده باشد. دلم شور می زد. می دانستم که یکی از آن دو نفر، خواب تازه ای برایم دیده است. یکی در شام و دیگری در کوفه. باید هرچه زودتر خود را به آنجا می رساندم. به کوفه که رسیدم، همه چیز را فهمیدم. پسر زیاد، خواب وحشتناکی برایم دیده بود. حسین در کربلا فرود آمده است و هیچ کس برای جنگیدن با او از تو برازنده تر نیست. امیرمومنان یزید فرمان حکمرانی ری را به کسی می دهد که این کار را به سرانجام برساند.