کتاب قارون و گنج هایش

Qaroon and its treasures
کتاب آفتاب (مجموعه داستان های قرآنی)
کد کتاب : 97100
شابک : 978-6222442361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قارون و گنج هایش اثر جواد نعیمی

در این کتاب مجموعه‌ای از قصه‌ها و واقعه‌هایی که در قرآن کریم بیان شده است؛ با زبانی ساده و داستانی برای نوجوانان روایت شده اند. داستان‌هایی درباره نمرود و حضرت ابراهیم، سپاه ابرهه، قارون و ….

کتاب قارون و گنج هایش

جواد نعیمی
جواد نعیمی متولد سال ۱۳۳۵ شهر مشهد، نویسنده، ویراستار و پژوهشگر است و دارای حدود یک صد و سی کتاب منتشر شده برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان است.نعیمی دارنده‌ی گواهی‌نامه‌ی درجه دوی هنری در زمینه‌ی ادبیات داستانی، خادم برگزیده‌ی فرهنگ رضوی (۱۳۹۵) و دارنده‌ی بیش از یک صد و بیست لوح تقدیر و تقدیرنامه از مراکز گوناگون فرهنگی برای فعالیت های نگارشی و فرهنگی است.برخی آثار جواد نعیمی به ترتیب انتشار ( ۱۳۵۶ تا ۱۳۹۶):۱. از صدای سخن عشق (مجموعه مقاله)۲. چکاوک (مجموعه قصه...
قسمت هایی از کتاب قارون و گنج هایش (لذت متن)
او از خویشان حضرت موسی (ع) بود. ثروت بسیاری داشت و در کشور مصر، کاخی بزرگ ساخته بود. در قصر قارون، فرش ها و پرده های گران قیمت، وسایل زندگی ارزشمند و نوکرها و غلام های زیادی وجود داشت. قارون، آنقدر دارا بود و آنقدر قدرت داشت که هرچه دلش می خواست، فوری برایش آماده می شد. او در کاخ خودش به خوشگذرانی می پرداخت؛ درحالی که در همان وقت، همسایه هایش گرسنه بودند و در کلبه ها و خانه های خراب و کوچکی زندگی می کردند. قارون تنها به خودش فکر می کرد و اصلا همسایه های ناتوان و بی چیز را به حساب نمی آورد. فقط دلش می خواست که خودش خوش باشد.