کتاب تفکر نقادانه برای مدیران

Critical Thinking for Managers
(تصمیم گیری و متقاعد سازی ساختار یافته در کسب و کار)
کد کتاب : 100056
مترجم :
شابک : 978-6006454368
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تفکر نقادانه برای مدیران اثر رادو آتاناسیو

این کتاب تفکر انتقادی را به عنوان ابزاری برای رهبری دلسوزانه‌تر، ارائه روش‌های آزموده‌شده برای مدیریت اختلاف نظر، پیش‌بینی و حل مشکلات و افزایش همدلی مورد بحث قرار می‌دهد. با استفاده از لحن سبک‌تر از بسیاری از کتاب‌های مدیریت، همچنین نشان می‌دهد که چگونه و چه زمانی مکانیسم‌های غیر منطقی مانند شهود و اکتشاف ممکن است ابزارهای تصمیم‌گیری کارآمدی در جعبه ابزار هر مدیر باشند.
تفکر انتقادی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی در زمینه تصمیم گیری مفید است و برای ساختاردهی اطلاعات خروجی در زمینه متقاعدسازی بسیار مهم است. مدیران هنگام تلاش برای متقاعد کردن مشتری برای خرید یک سرویس، هیئت اجرایی برای تامین مالی یک پروژه، یا یک همکار برای تغییر رویه، می‌توانند از راهنماهای ساده گام به گام ارائه شده در اینجا برای آماده شدن برای جلسات موفق و برنامه‌های موثر استفاده کنند.
تفکر مدیریتی را می توان با استفاده از یک فرآیند ساختاریافته به طور پیوسته بهبود بخشید، به خصوص اگر یاد بگیریم که به تفکر خود فکر کنیم. این کتاب مدیران فعلی و آینده را از طریق این فرآیند بهبود و فرااندیشه در ارتباط با تصمیم گیری و متقاعدسازی راهنمایی می کند. نویسنده با استفاده از مثال‌هایی از کسب‌وکار، همراه با بینش‌های پژوهشی از اقتصاد رفتاری و مدیریت و شناخت سازمانی، دام‌های رایجی مانند مفروضات پنهان و سوگیری‌های شناختی را نشان می‌دهد و راه‌حل‌هایی با کاربرد آسان برای آزمایش فرضیه‌ها و حل معضلات ارائه می‌کند.

کتاب تفکر نقادانه برای مدیران

رادو آتاناسیو
رادو آتاناسیو مدرس و مولف اهل رومانی است. در حال حاضر، رادو دوره آموزشی تفکر انتقادی برای تجارت در دانشگاه را تدریس می کند. دوره ی قبلی او در مورد تفکر انتقادی، که در همان پلتفرم میزبانی شد، (در سال‌های 2014 - 2015) به ده‌ها هزار دانشجو از سراسر جهان رسید.وی همچنین در دانشکده مدیریت ماستریخت رومانی و آکادمی کارآفرینی در بخارست تدریس می کند و دکترای خود را در Vrije Universiteit Amsterdam با موضوع اکتشافات مدیریتی در تصمیم گیری سازمانی دریافت کرده است.
نکوداشت های کتاب تفکر نقادانه برای مدیران
It is a how-to guide on critical thinking for managers. Although it is a very serious subject it is written in a pleasant, engaging and easy-to-read style and is larded with some fun, enlightening and sometimes challenging intermezzos.
این یک راهنمای نحوه تفکر انتقادی برای مدیران است. اگرچه این موضوع بسیار جدی است، اما به سبکی دلپذیر، جذاب و خواندنی نوشته شده است و با برخی از اینترمزوهای سرگرم کننده، روشنگر و گاه چالش برانگیز نوشته شده است.
Paul Hartog

قسمت هایی از کتاب تفکر نقادانه برای مدیران (لذت متن)