کتاب نغمه آشیل

The song of Achilles
کد کتاب : 101446
مترجم :
شابک : 978-6227314717
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نغمه آشیل اثر مدلین میلر

نغمه آشیل رمانی از نویسنده آمریکایی، مادلین میلر است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این فیلم که در دوران قهرمانی یونان اتفاق می‌افتد، اقتباسی از ایلیاد هومر است که از دیدگاه پاتروکلوس گفته می‌شود. این رمان رابطه پاتروکلوس با آشیل را از ملاقات اولیه تا سوء استفاده های آنها در طول جنگ تروا با تمرکز بر رابطه عاشقانه آنها دنبال می کند. در سال 2012، آواز آشیل جایزه نارنجی را برای ادبیات داستانی دریافت کرد.
این کتاب توسط پاتروکلوس، پسر پادشاه منوتیوس روایت شده است. او به عنوان خواستگار بالقوه هلن تروی معرفی می شود. سپس او موظف است در دفاع از ازدواج او با منلائوس سوگند خون بگیرد. پس از اینکه پاتروکلوس به طور تصادفی پسر یکی از اشراف پدرش را می‌کشد، به فتیا تبعید می‌شود و در آنجا با آشیل، پسر پلئوس، پادشاه فتیا و تتیس، پوره دریایی آشنا می‌شود. آنها دوستان صمیمی می شوند و پاتروکلوس نسبت به آشیل احساس می کند. تتیس که متقاعد شده است که یک فانی با موقعیت پایین، همراه نامناسبی برای پسرش است، تلاش می کند تا با فرستادن آشیل به مدت دو سال زیر نظر شیرون تمرین کند، هر چند پاتروکلوس در نهایت به آشیل در آموزش او می پیوندد. همانطور که روابط آنها رشد می کند، آگاممنون، پادشاه میکنی، از آخاییان مختلف می خواهد که به لشکرکشی او علیه تروی بپیوندند که شاهزاده پاریس همسر برادرش منلائوس هلن را ربوده است. همانطور که پیشگویی پیشگویی می کند که آشیل پس از مرگ شاهزاده تروا، هکتور، در تروا خواهد مرد، تتیس آشیل را در اسکایروس در لباس یک زن در دربار پادشاه لیکومدس پنهان می کند. او او را مجبور می کند تا با دختر لیکومدس، دیدمیا، که بعدا پسر آشیل، نئوپتولموس را به دنیا آورد، ازدواج کند و ...

کتاب نغمه آشیل

مدلین میلر
مدلین میلر، زاده ی 24 جولای 1978، رمان نویسی آمریکایی است. میلر در بوستون به دنیا آمد و در نیویورک و فیلادلفیا بزرگ شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه براون، به تدریس لاتین، یونانی و آثار شکسپیر به دانش آموزان دبیرستانی روی آورد. میلر سپس در دانشکده ی تئاتر دانشگاه ییل مشغول تحصیل شد و به نویسندگی پرداخت.
نکوداشت های کتاب نغمه آشیل
Fast, true and incredibly rewarding…A remarkable achievement.
سریع، واقعی و فوق العاده ارزشمند… یک دستاورد قابل توجه.
USA Today USA Today

Wildly romantic [and] surprisingly suspenseful...
به شدت عاشقانه [و] به طرز شگفت انگیزی پر از تعلیق...
Time magazine

قسمت هایی از کتاب نغمه آشیل (لذت متن)