کتاب دریا دریا زندگی

Life Is Like Ocean
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده:
کد کتاب : 102981
مترجم :
شابک : 978-6220403944
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 536
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دریا دریا زندگی اثر مای جیا

کتاب « دریا دریا زندگی» نوشته « مای جیا» توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.
این کتاب جدیدترین رمان کامل مای جیا، برنده جایزه ادبیات مائودون در سال 2019 است. با چشم انداز یک کودک، زندگی پرتلاش یک مرد در دوران مختلف را روایت می کند که معمایی را احاطه کرده است که باید حل شود. روایت این اثر داستانی سرشار از تعلیق است و پس‌زمینه داستانی آن تقریبا یک قرن را در بر می‌گیرد. موقعیت های زندگی که باعث آه کشیدن افراد می شود در داستان های عجیب و غریب پنهان شده اند. زندگی مانند اقیانوسی است که سن، افسانه و قلب مردم را در خود جای داده است، با ظلم ناشی از واقعیت و شفقت ناشی از زمان.

کتاب دریا دریا زندگی

مای جیا
جیانگ بنهو (متولد 1964) که با نام قلم مای جیا شناخته می شود، یک رمان نویس چینی است. وی همچنین به عنوان رئیس انجمن نویسندگان ژجیانگ و نایب رئیس انجمن ادبیات و هنر ژجیانگ فعالیت می کند.جیانگ در سال 1964 در فویانگ، استان ژجیانگ به دنیا آمد. وی به ارتش آزادیبخش خلق اعزام شد و به مدت 17 سال خدمت کرد.جیانگ در سال 1983 از دانشکده زبان خارجی ارتش آزادی بخش خلق فارغ التحصیل شد، جایی که در رادیو بی سیم فارغ التحصیل شد. وی شروع به چاپ آثاری در سال 1986 کرد. جیانگ در سال 1987 در دانشکده هنرهای ارتش آزادی...
قسمت هایی از کتاب دریا دریا زندگی (لذت متن)
سرهنگ عجیب ترین آدم تمام روستا بود. او که سابقه خدمت در ارتش ملی گرایان آن هم با درجه سرهنگی را داشت، شده بود سوژه گروه های انقلابی برای تسویه حساب. اما ماجرای او به همین جا ختم نمی شد، از طرفی شاه کلید حل مشکلات روستائیان بود. او اغلب بیکار بود، در خانه می نشست و روزنامه می خواند، اما اوضاع زندگی اش از همه بهتر بود.