کتاب قصه های آشوب

Tales of unrest
کد کتاب : 103938
مترجم :
شابک : 978-6220604792
قطع : رقعی
تعداد صفحه : ‏‫232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب قصه های آشوب اثر جوزف کنراد


قصه های آشوب مجموعه ای از داستان های کوتاه جوزف کنراد است که در ابتدا در سال 1898 منتشر شد. چهار داستان از پنج داستان قبلا در مجلات مختلف منتشر شده بود. این اولین مجموعه منتشر شده از هر یک از داستان های کنراد بود. این پنج داستان عبارتند از: کاراین: یک خاطره، احمق ها، پاسگاه پیشرفت، بازگشت و مرداب.
جوزف کنراد (3 دسامبر 1857 - 3 اوت 1924) یک رمان نویس لهستانی بود که پس از اقامت در انگلستان به انگلیسی نوشت. کنراد به عنوان یکی از رمان نویسان بزرگ انگلیسی در نظر گرفته می شود، اگرچه او تا دهه بیست سالگی به راحتی به این زبان صحبت نمی کرد. او داستان ها و رمان هایی نوشت، اغلب با فضای دریایی، که آزمایش های روح انسان را به تصویر می کشد. او یک سبک نثر چیره دست بود که حس تراژیک غیرانگلیسی مشخصی را وارد ادبیات انگلیسی کرد.

کتاب قصه های آشوب

جوزف کنراد
جوزف کنراد با نام «تئودور یزف کنراد نالچ کوژینوسکی»، زاده ی ۳ دسامبر ۱۸۵۷ و درگذشته ی ۳ اوت ۱۹۲۴، نویسنده ی بریتانیایی-لهستانی بود.تئودور کنراد نالچ کورزینوسکی در سال ۱۸۵۷ در بردیچیف، امپراتوری روسیه (پادولیای، اوکراین کنونی) متولد شد. این منطقه از ملیت های مختلفی تشکیل شده بود که چهار مذهب و جهار زبان و چندین طبقه ی اجتماعی داشتند. آن بخشی که ساکنینش به زبان لهستانی حرف می زدند و خانواده ی کنراد هم از آن ها بود، آبا و اجدادی از طبقه ی سلاچتا بودند که طبقه ای پایین تر از آریستوکرات ها بود، ثر...
قسمت هایی از کتاب قصه های آشوب (لذت متن)
ترس همیشه باقی می ماند. آدم شاید بتواند بر هرچیزی در درون خود غلبه کند. عشق و نفرت و باور و حتی تردید را هم می توان در دل از میان برد اما هر کس تا زمانی که به زندگی چنگ می زند نمی تواند وحشت را از دلش بیرون کند، همان وحشت پنهانی و نابودناشدنی و هولناک که آرام در وجود آدمی رخنه می کند، افکار او را تیره وتار می کند، در دل او پنهان می شود و آخرین نفس های او را به هنگام جان دادن نظاره می کند.