کتاب عقل و احساس

Sense and Sensibility
جهان نمایش ۳۴
  • 15 % تخفیف
    89,000 | 75,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نی نشر نی
    نویسنده:
کد کتاب : 104676
مترجم : زهرا رزاقی
شابک : 978-6220604419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب عقل و احساس اثر کیت همیل

جهان نمایش مجموعه‌ای است از متن‌هایی که برای صحنه‌ی نمایش یا درباره‌ی آن نوشته شده‌اند. انواع نمایش‌نامه، چه برای اجرا و چه صرفا برای خوانده شدن، از جمله نمایش‌نامه‌هایی با اقتباس از آثار ادبی یا سینمایی، و نیز متن‌های نظری در حوزه‌ی درام و نقد آثار نمایشی، در این مجموعه جای می‌گیرند.

کتاب عقل و احساس

کیت همیل
کیت همیل بازیگر و نمایشنامه نویس آمریکایی است.همیل به دلیل نوشتن و بازی در اقتباس‌های نوآورانه و معاصر از رمان‌های کلاسیک برای صحنه، از جمله حس و احساس و غرور و تعصب جین آستن و نمایشگاه Vanity Fair اثر ویلیام میکپیس تاکری شناخته می‌شود.در سال 2017، وال استریت ژورنال، همیل را به عنوان «نمایشنامه‌نویس سال» معرفی کرد و او برای 3 فصل متوالی از سوی مجله آمریکایی تئاتر به عنوان یکی از پرتولیدترین نمایشنامه‌نویسان آمریکا انتخاب شد.
قسمت هایی از کتاب عقل و احساس (لذت متن)
من رنج این دلبستگی شدید را تحمل کردم، بدون آن که ذره ای از مواهبش نصیبم شده باشد. ماریان، اگر باور می کنی که من هم می توانم احساس داشته باشم، پس قطعا می توانی بفهمی که تا عمق وجودم از این شکست رنج می برم. آرامشی که از آن حرف می زنی حاصل رنج و عذابی است که بر خودم تحمیل کردم تا بتوانم خویشتندار باشم. من وظیفه ام را انجام داده ام، اما باور کن… دارم از غصه می میرم.