کتاب هم اکنون خود آینده تان باشید

Be Your Future Self Now
کد کتاب : 105655
مترجم :
شابک : 978-6001185212
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هم اکنون خود آینده تان باشید اثر بنجامین هاردی

این کتابی درباره «شدن» نیست، بلکه درباره «بودن» است: روان‌شناس مشهور دکتر بنجامین هاردی نشان می‌دهد که چگونه فردی را که می‌خواهید باشید تصور کنید، سپس اکنون آن شخص باشید. وقتی این کار را انجام می دهید، آینده تصوری شما به جای گذشته شما، رفتار شما را هدایت می کند.
خود آینده شما کیست؟
این سوال ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد. اما این به معنای واقعی کلمه پاسخ تمام سوالات زندگی شماست. این پاسخ به کاری است که امروز می خواهید انجام دهید. این پاسخی است به اینکه چقدر انگیزه دارید و چه احساسی نسبت به خودتان دارید. این پاسخ به این است که آیا ساعت‌ها حواس خود را در شبکه‌های اجتماعی پرت می‌کنید، آیا غذاهای ناسالم می‌خورید، و چه ساعتی صبح از خواب بیدار می‌شوید.
آینده تصوری شما محرک واقعیت فعلی شماست. این به شما بستگی دارد که توانایی تصور دیدگاه های بهتر و گسترده تر از آینده خود را توسعه دهید.
دیدگاه فعلی شما نسبت به آینده خود بسیار محدود است. اگر به دنبال یادگیری، رشد و تجربیات جدید هستید، می‌توانید آینده‌ای متفاوت و بهتر از آنچه اکنون می‌توانید تصور کنید.
این نه تنها مفید است که آینده خود را فردی متفاوت از آنچه امروز هستید ببینید، بلکه کاملا دقیق است. خود آینده شما همان فردی که امروز هستید نخواهد بود. آنها دنیا را متفاوت خواهند دید. آنها تجربیات، چالش ها و رشدی داشته اند که شما در حال حاضر ندارید. آنها اهداف و اولویت های متفاوتی خواهند داشت. عادات مختلفی خواهند داشت آنها همچنین در دنیای متفاوتی خواهند بود - جهانی با ارزش های فرهنگی متفاوت، فناوری های مختلف و چالش های متفاوت.

کتاب هم اکنون خود آینده تان باشید

بنجامین هاردی
بنجامین هاردی، روانشناس، کارآفرین، سخنران و نویسنده ای آمریکایی است. نوشته های او در وبلاگ شخصی اش ماهانه چندصدهزار بازدید از سراسر جهان دارد و آثارش در رسانه هایی چون Forbes، Fortune، CNBC، Big Think و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. او همچنین در مجلات Inc. و Psychology Today فعالیت می کند.
نکوداشت های کتاب هم اکنون خود آینده تان باشید
Knowing your Future Self is key to living powerfully and purposefully. Dr. Benjamin Hardy has laid out the groundwork and science so that you can not only know your Future Self intimately, but you can also transform your life.
شناخت خود آینده، کلید زندگی قدرتمند و هدفمند است. دکتر بنجامین هاردی مقدمات و علم را فراهم کرده است تا شما نه تنها بتوانید خود آینده خود را از نزدیک بشناسید، بلکه بتوانید زندگی خود را نیز متحول کنید.
Tony Robbins

قسمت هایی از کتاب هم اکنون خود آینده تان باشید (لذت متن)
از اواخر قرن نوزدهم تا اواخر قرن بیستم، روان شناسی صرفا بر روی مشکلات انسان ها متمرکز بود. لذا بسیاری از مشکلات بر اساس بیماری شناسی مورد بررسی قرار گرفته و تئوری ها و روش های درمان متفاوتی نیز برای درمان و یا کاهش مشکلات روانی مانند افسردگی و خودکشی ارائه می شد. اما مفهوم رسیدگی به انسان و تربیت انسان چندان مورد توجه نبود. در طی همین دوره، علم این گونه پیشنهاد می داد که انسان در حقیقت محصول گذشته است و این دیدگاه که به نام جبرگرایی خوانده می شد- ایده ای که بیان می کند رفتار انسان در حقیقت یک دومینو است که توسط دومینوی قبلی که رفتار قبلی می باشد تعیین می شود- این گونه تفسیر می شد که گذشته ما مشخص می کند که ما الان چه کاری باید انجام دهیم. در این حالت هیچ آزادی برای انسان قایل نبودند و در حقیقت موضوع به شکل کنش و واکنش دیده می شد.