کتاب اعمال آدمکش ها

Assassins’ Deeds
تاریخ آدمکشی از مصر باستان تا امروز
کد کتاب : 107244
مترجم :
شابک : 978-6222672393
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب اعمال آدمکش ها اثر جان ویتینگتون

حداقل سه هزار سال است که قاتلان افراد قدرتمند و مشهور را می کشند. جاه طلبی شخصی، انتقام و خشم بسیاری را به اعمال خشونت آمیز تشویق کرده است، مانند سلطان ترکیه که نوزده برادرش را خفه کرد یا محافظانی که ده ها امپراتور روم را به قتل رساندند. اخیرا انگیزه‌های جدیدی مانند تعصب مذهبی و سیاسی، انقلاب و آزادی به وجود آمده است و دولت‌ها نیز وارد عمل شده‌اند، در حالی که به نظر می‌رسد بسیاری از قربانیان به طرز شگفت‌آوری بی‌توجه بوده‌اند: آبراهام لینکلن پس از اینکه محافظش را برای نوشیدن مشروب رها کرد کشته شد. بنابراین، آیا ترور کار می کند؟ با تکیه بر حکایت، شواهد تاریخی و تجزیه و تحلیل آماری، این کتاب به بررسی برخی از بدنام ترین اعمال تاریخ می پردازد و از گروهی جذاب از شخصیت ها، روش های مبتکرانه قتل، و بسیاری از پیامدهای ناخواسته پرده برداری می کند.

کتاب اعمال آدمکش ها

نکوداشت های کتاب اعمال آدمکش ها
History is studded with infamous moments in which the rich and powerful met untimely ends—and this book charts the methods and motivations of those who have meted them out. It's arranged chronologically, taking in everything from the Ides of March, the day on which Roman dictator Julius Caesar was assassinated in 44 BC, right through to the horrors of modern terrorism.
تاریخ مملو از لحظات بدنام است که در آن ثروتمندان و قدرتمندان به موقع با یکدیگر ملاقات می کنند - و این کتاب روش ها و انگیزه های کسانی را که با آنها ملاقات کرده اند ترسیم می کند. این به ترتیب زمانی تنظیم شده است و همه چیز را در بر می گیرد، از ایده های مارس، روزی که ژولیوس سزار دیکتاتور رومی در سال 44 قبل از میلاد به قتل رسید، درست تا وحشت تروریسم مدرن.
History Revealed

In this fast-paced survey, Withington catalogs recorded assassinations from ancient times to the present day. . . . Withington meticulously describes the background, motivation, and method of each killing, which keeps the book interesting
در این بررسی سریع، کاتالوگ های ,وینگزتون ترورها را از دوران باستان تا امروز ثبت کردند. . . . ویینگتون با دقت پیشینه، انگیزه و روش هر قتل را توصیف می کند که کتاب را جذاب نگه می دارد.
Foreign Affairs

قسمت هایی از کتاب اعمال آدمکش ها (لذت متن)