کتاب روش ها و فنون مطالعه موثر

Effective Study Skills
آشنایی با فنون مطالعه و فراگیری درسی (همراه با سی دی)
کد کتاب : 110028
شابک : 978-6006304748
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روش ها و فنون مطالعه موثر اثر علی صاحبی (۱۳۴۳)

کتاب « روش ها و فنون مطالعه موثر» "آشنایی با فنون مطالعه و فراگیری درسی (همراه با سی دی)" نوشته « علی صاحبی » به همت نشر سایه سخن منتشر شده است.
این کتاب به شما می آموزد تا در هنگام گوش دادن یک درس به طور دقیق یادداشت برداری کنید.یک فصل دشوار از یک کتاب را مرور کرده و نکات اساسی آن را به سرعت و به نحوی موثر بفهمید.
در پایان یک سال تحصیلی بتوانید یک بازبینی کامل از تمام عناوین درسی انجام دهید،به طوری که با خیال راحت در جلسه امتحان بنشینید.
این ویژگی ها لازمه موفقیت در سال های آخر دبیرستان و دوران دانشگاه است.و این کتاب به شما یاد می دهد چگونه مهارت های خود را بارور سازید تا برای به دست آوردن نمرات درسی به نتیجه مطلوب دست یابید و به آسنده تحصیلی و شغلی دلخواهتان برسید.

کتاب روش ها و فنون مطالعه موثر

علی صاحبی (۱۳۴۳)
دکتر علی صاحبی به سال 1343 در گرگان متولد شد. دورۀ کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال 1375 در رشتۀ روان شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی درجه دکتری گرفت و در 1377 به دریافت درجۀ فوق دکترا در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد.دوره های رسمی «شناخت درمانی» را زیر نظر آلبرت آلیس گذراند و گواهی رسمی «طرح واره درمانی» را از جفری یانگ گرفت.مدت هشت سال به عنوان استاد روان شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد ف...
دسته بندی های کتاب روش ها و فنون مطالعه موثر