کتاب رشد تصاعدی برند

Exponential
برند خود را با توانمندسازی مشتریان به اوج برسانید
کد کتاب : 115614
مترجم :
شابک : 978-6227632897
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب رشد تصاعدی برند اثر جف روزنبلوم

خواندن کتاب رشد تصاعدی برند برای بازاریابان تحول آفرین که می‌خواهند تاثیرگذار باشند و از موانع ،بگذرند ضروری است. این کتاب درباره اهمیت ایجاد یک برند قوی و اینکه چرا اتخاذ تصمیمات محتاطانه برای کسب و کاری چابک همیشه تصمیم صحیحی نیست، درس‌های ارزشمندی را به خوانندگان عرضه می‌کند.
کتاب رشد تصاعدی برند با بینش و وضوحی گیرا، نقشه راهی را برای اجتناب از مسیر محافظه کارانه ای که منجر به بیراهه می‌شود ارائه می‌دهد و ریسک‌هایی را بررسی می‌کند که پذیرش آن‌ها می‌تواند جایگاه برند را در زندگی مصرف کننده معتبر کند. خواندن این کتاب برای شرکت‌های آینده نگر که شهامت کسب درآمد از توجه و وفاداری مشتریان را به وسیله ی شفافیت بنیادین و توانمندسازی دارند، امری ضروری است.

کتاب رشد تصاعدی برند

جف روزنبلوم
جف روزنبلوم یکی از بنیانگذاران Questus است، یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال که با برخی از تاثیرگذارترین برندهای جهان از جمله American Express، Apple، Capital One، Disney، NFL، Samsung، Starbucks، Universal، Wyndham و Verizon کار کرده است. جف مستندی درباره انقلاب تبلیغاتی به نام برند برهنه و کتاب پیشگامانه اصطکاک ایجاد کرد که توضیح می داد چگونه برندهای پرشور ساخته می شوند. جف در برخی از برترین دانشگاه‌های جهان از جمله دانشگاه ییل، کرنل، کلمبیا و مدرسه بازرگانی لندن سخنرانی کرده است. او برنده بر...