کتاب تحلیل استراتژیک

Strategic Analytics
کد کتاب : 49239
مترجم :
شابک : 978-6229722039
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 138
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تحلیل استراتژیک اثر هاروارد بیزینس ریویو

سازمان ها برای بهره مندی از مزایای داده و تجزیه وتحلیل، اشتیاق زیادی نشان می دهند. آنها علاقه مندند با جمع آوری مقادیر زیادی از داده، مشتریان شان را بهتر بشناسند و از اطلاعات حاصل، برای تولید محصولات بهتر و پیشروی در میدان رقابت استفاده کنند. این کتاب قصد دارد به تمامی افراد کمک کند تا اصول پایه ای داده و علم تجزیه وتحلیل را یاد بگیرند، همکاری کنند تا شرکت شان به یک شرکت داده محور تبدیل شود و در مواجهه با مسائل و مشکلات استراتژیک، از قدرت تجزیه وتحلیل یاری بگیرند.
کتاب تحلیل استراتژیک به سه بخش مختلف تقسیم بندی می شود. در بخش اول، با مفاهیم کلیدی فضای داده آشنا می شوید و سواد داده ای شما افزایش پیدا می کند و راحت تر می توانید در گفت وگوها، حرفی برای گفتن داشته باشید. در بخش دوم، با روش هایی آشنا می شوید که با استفاده از آنها می توانید شرکت تان را به سازمانی داده محور تبدیل کنید همچنین با مطالعه این بخش، می توانید الزامات و نوع تفکری که در مسیر پیاده سازی تجزیه وتحلیل استراتژیک مورد نیاز هستند را بشناسید. بخش سوم این کتاب به شما کمک می کند فرصت هایی که داده در اختیارتان قرار می دهد را بهتر درک کنید، در این مثال هایی از روش هایی آورده شده که با کمک آنها، می توانید از علم تجزیه وتحلیل، بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

کتاب تحلیل استراتژیک

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.