کتاب برگزاری جلسات

Running Meetings
مدیر 20 دقیقه ای
کد کتاب : 39579
مترجم :
شابک : 978-6008237143
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برگزاری جلسات اثر هاروارد بیزینس ریویو

کتاب "برگزاری جلسات" یکی از عناوین مجموعه "مدیر 20 دقیقه‌ای" انتشارات هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business School) می‌باشد. هدف اصلی این سری کتاب‌ها، ارائه مطالب مفهومی و مختصر در زمینه مدیریت به زبان ساده و قابل درک به مخاطبان است. کتاب حاضر، مفاهیم و اصول اساسی برگزاری جلسات موفق را در شش فصل کوتاه تشریح می‌کند.

در فصل اول، مهمترین ویژگی‌های یک جلسه‌ی موثر توضیح داده می‌شود و تبیین می‌شود که چرا این نوع جلسات برای سازمان‌ها ضروری است. فصل دوم به مرحله‌ی آماده‌سازی جلسات اختصاص دارد و به شیوه‌ی تهیه‌ی دستور جلسه پرداخته و نکات مهم آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. فصل بعدی به موضوع رهبری جلسات اختصاص دارد و تکنیک‌ها و راهکارهای مربوط به این مسئله به تفصیل بحث می‌شود. مثلا چگونه اطمینان حاصل شود که همه شرکت‌کنندگان فرصتی برای صحبت دارند و چگونه با اختلافات مدیریتی برخورد شود. در فصل چهارم، رویکردها به پیگیری نتایج جلسات متمرکز می‌شوند و چگونگی اجرای این بخش از جلسات به‌طور موثر توضیح داده می‌شود. فصل پنجم به اجرای جلسات خاص می‌پردازد و در صورتی که یک جلسه به نحو مطلوب پیش نرود، چگونه واکنش نشان داد. در پایان کتاب، به شیوه‌های اصلاحی پرداخته می‌شود.

این کتاب توسط نشر آموخته با ترجمه‌ی نرگس شفیعی منتشر شده است.

کتاب برگزاری جلسات

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.