کتاب زندگی صد ساله ی لنی و مارگو

The One Hundred Years of Lenni and Margot
کد کتاب : 117972
مترجم :
شابک : 978-6004615365
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی صد ساله ی لنی و مارگو اثر ماریان کرونین

لنی پترسون هفده‌ساله در بخش بیماران صعب‌العلاج بیمارستان پرینسس رویال گلاسکو روزهای خود را می‌گذراند. با اینکه به لنی گفته‌اند امیدی به بهبودش نیست، این دختر نوجوان هنوز کارهای زیادی دارد. او پس از پیوستن به کلاس هنر و کاردستی بیمارستان، با مارگو، زنی تحسین‌برانگیز، ملاقات می‌کند؛ شورشی هشتادوسه‌سالۀ پیژامۀبنفش‌پوشی که لنی را متحول می‌کند، طوری که هرگز تصورش را هم نمی‌کرد.
با شکوفاشدن دوستی لنی و مارگو، دنیایی از داستان‌های ناگفته به روی این دو همراه نامحتمل اما شدنی، که روی هم صد سال زندگی کرده‌اند، گشوده می‌شود. گرچه روزهای آن‌ها به شماره افتاده است، هر دو مصمم‌اند ردی از خود در این جهان به یادگار بگذارند. به کمک پرستار دوست‌داشتنی لنی و پدر آرتور، کشیش کلیسای بیمارستان، لنی و مارگو به فکر خلق صد نقاشی می‌افتند تا داستان‌های یک قرن زندگی‌شان را به نمایش بگذارند.گرچه پایان نزدیک است، زندگی هنوز برای این زنان فراموش‌نشدنی تمام نشده است.

کتاب زندگی صد ساله ی لنی و مارگو

ماریان کرونین
ماریان کرونین در سال 1990 به دنیا آمد و در وارویک شایر بزرگ شد. او پس از اخذ دکترا در زبان شناسی کاربردی، تا زمانی که نویسنده شد در دانشگاه کار کرد. اولین رمان او، صد سال لنی و مارگو، که توسط دابلدی در سال 2021 منتشر شد، توسط ایندیپندنت به عنوان «نشاط‌بخش‌ترین کتاب سال 2021» انتخاب شد و در فهرست نهایی جایزه برگزیده گودریدز برای ادبیات داستانی قرار گرفت. او با خانواده و گربه اش در میدلندز زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب زندگی صد ساله ی لنی و مارگو