کتاب صلح 2

Peace And Conflict Studies : A Reader
(نظریه ها و جنبش ها)
کد کتاب : 118052
مترجم :
شابک : 978-6226801225
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 خرداد

معرفی کتاب صلح 2 اثر چارلز وبل

چارلز وبل فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه در رشته های فلسفه، تفکر اجتماعی و سیاسی در چندین شهر ایالات متحده از جمله دانشگاه هاروارد است که کتب و مقالات متعددی از جمله تروریسم و شرایط بشری (2005) مطالعات صلح و تعارض(200902002 با همکاری دیوید پی باراش) اخلاق و کارایی مبارزه جهانی علیه تروریسم (20011 با همکاری یوهان آرنالدی) را نوشته است.
یورگنسن جانسن با یک تجربه سی ساله در مشاوره و آموزش پیشگیری از تعارضات کتب متعددی را در این زمینه تألیف کرده است. وی به عنوان محقق شبکه مطالعات مقاومت دانشگاه گوتنبرگ در دانشگاه های متعددی از قبیل استراسبورگ فرانسه، دانشگاه مطالعات صلح ترنسند، گوتنبرگ، سوئد و آکادمی صلح جهانی به سخنرانی پرداخته است.
در این کتاب معرفی جامع و فشرده ای از کارهای کلیدی در رشته روبه رشد مطالعات صلح برای علاقمندان به این علم جدید ارائه می شود، از جمله تئوری ها، روش ها و رویکردهای مربوط به صلح و گذار از تعارض، مشتمل بر تحلیل های کلاسیک و معاصر.

کتاب صلح 2

چارلز وبل
دکتر چارلز پی وبل در حال حاضر استاد و ضامن دانشکده روابط بین الملل دانشگاه نیویورک در پراگ است. او که پنج بار محقق فولبرایت و فارغ التحصیل پژوهشی از مؤسسه روانکاوی شمال کالیفرنیا است، در دانشگاه هاروارد و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی تحصیل و تدریس کرده است و در آنجا دکترای خود را دریافت کرده است.