کتاب رانده شده

The Outcast
کد کتاب : 120131
شابک : 978-6229259573
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب رانده شده اثر پگاه خدادی

این کتاب که با برداشتی آزاد از اساطیر ایران نوشته شده، از چشم‌اندازی نو قصه و تاریخی کهن را روایت می‌کند، از این رو هم آشنا و هم جدید است. «رانده‌شده» در جهانی می‌گذرد که هنوز شاهان اسطوره‌ای بر آن فرمان می‌رانند، دیوها به سروری اهریمن بر آن می‌تازند و در این میان نگهبانانی از نژاد انسان، برای زنده نگه داشتن «فرّ»، این روشنی بی‌پایان می‌کوشند تا به سلطه‌ی تاریکی در جهان پایان دهند.

کتاب رانده شده

پگاه خدادی
پگاه خدادی، متولد ۱۳۶۳ نویسنده و مترجم داستان های نوجوان و جوان است. نخستین کتاب منتشر شده از وی، ترجمه کتاب اول از «سه گانه سریر سنگی» به نام «شمشیرهای امپراتور» است.
قسمت هایی از کتاب رانده شده (لذت متن)
آیرین، نگهبان آتش، که خانه اش را ترک کرده و به سرزمین دشمن پناهنده شده، می بایست پیش از آن که دیر شود اعتماد پادشاه را به خود جلب کند. او با ترک سرزمینش خوآنیرا، و پشت کردن به نگهبانان دیگر، پل های پشت سرش را خراب کرده و راهی برای بازگشت نمی بیند، پس چاره ای ندارد جز این که با رازهای پنهانش در تورا، کشوری غریب برای خود خانه ای بسازد. آیرین نه تنها می بایست راهی برای مخفی ماندن از چشم تعقیب کنندگانش پیدا کند، بلکه می بایست میان قومی وحشی که او را غریبه ای خطرناک می دانند زنده بماند.