کتاب صندلی ها

Sit
کد کتاب : 123694
مترجم :
شابک : 978-6226674171
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 97
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب صندلی ها اثر دبورا الیس

در هر داستان، یک کودک تصمیمی می گیرد و اقدامی انجام می دهد، خواه این یک حرکت کوچک باشد یا انتخابی که زندگی را تغییر می دهد.
جعفر یک کودک کار در کارخانه تولید صندلی است و آرزوی رفتن به مدرسه را دارد. سو در حالی که او و برادرش منتظر ملاقات نظارتی با پدرشان در انجمن کمک به کودکان هستند، روی تاب می نشیند. گرچن زندگی قربانیان اردوگاه کار اجباری را در یک تور مدرسه در آشویتس بررسی می کند. مایک به عنوان یک مجرم جوان هفتاد و دو روز انفرادی زنده می ماند. بری روی صندلی فودکورت تکان می خورد و والدینش به او می گویند که در حال جدا شدن هستند. میسی روی یک صندلی خیلی کوچک تایم اوت می نشیند در حالی که مادرش از بازدیدکنندگان برای چای پذیرایی می کند. نوسالا در یک آپارتمان شلوغ و شلوغ در ازبکستان خمیده است و منتظر یک قاچاقچی بی‌وجدان پناهنده است تا سرنوشت او را رقم بزند.
این کودکان در این مجموعه شیوا از یک داستان نویس چیره دست، شهامت مواجهه با موقعیت های خود را به روش های کوچک و بزرگ پیدا می کنند.

کتاب صندلی ها

دبورا الیس
دبورا الیس سی ام اونت (متولد 7 آگوست 1960) نویسنده داستان و فعال کانادایی است. مضامین وی اغلب نگران رنج کودکان آزار دیده در جهان سوم است.الیس و خانواده اش در كوكران، انتاریو، كانادا به دنیا آمدند، در دوران كودكی خود به دلیل شغل پدر و مادرش چندین بار نقل مکان كردند. الیس تصمیم گرفت از 11 یا 12 سالگی شروع به نوشتن کند.