کتاب آنیش

Anish
کد کتاب : 124245
شابک : 978-6006835280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آنیش اثر فریبا منتظرظهور

«آنیش» رمانی است درباره دختری که تهران را رها می‌کند تا در یکی از بیمارستان‌های کوچک حومه تبریز کار کند. پروین بومی همین منطقه است و به خانه پدربزرگ و مادربزرگش برگشته است اما حالا تک و تنهاست. در همان صفحه اول با روایتی سرراست و جالب می‌فهمیم که او رادیولوژیست است و هیچ خانواده‌ای ندارد و ظاهرا با کسی به اسم دکتر راد هم مشکلاتی در گذشته داشته است. در صفحه دوم متوجه می‌شویم برخلاف تنها دوستش، شهلا که بسیار شوخ و سرحال و پرانرژی است او تنهایی را دوست دارد و با آن، جز وقت‌هایی کوتاه مشکلی ندارد.
رمان «آنیش» روایت حال و هوای زنی است که گویی از زانوهای بلند شهر تهران پایین پریده تا در دامن روستایی آرام بتواند خودش را بازیابد.

کتاب آنیش

فریبا منتظرظهور
فریبا منتظرظهورمتولد ۱۳۴۹ در شهر تهران، یک نویسنده و خبرنگار است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران سپری و در رشته کارشناسی اقتصاد نظری و کاردانی کامپیوتر تحصیلات خود را به اتمام رساند. پس از تجربه مشاغلی مانند مسئول شبکه کامپیوتری، حسابداری، معلمی، در سال ۱۳۸۲ به روزنامه‌نگاری پرداخت. وی دوره خبرنگاری را در دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها گذراند و به عنوان خبرنگار آزاد در روزنامه‌ها و مجلات گوناگون به نشر گزارش و مصاحبه اقدام نمود.منتظرظهور در سال ۱۳۸۶ به داستان‌نویسی ...
قسمت هایی از کتاب آنیش (لذت متن)
به ندرت کسی راپیدا می­کنم که حرفم با او گل کند. اغلب مواقع وقتی شروع می­کنم به حرف زدن، به جایی می­رسم که فکر کنم دیگر به بن بست رسیده­ام. راهی پیدا نمی­کنم. فاصله ناگهان بین دنیای من و طرف مقابل چنان زیاد می­شود که هیچ چاره­ای جز سکوت ندارم. ناگهان بینمان مردابی می­بینم. می­ترسم پایم را جلوتر بگذارم.