کتاب طلبه موفق

Success young
کد کتاب : 124989
شابک : 978-9642028900
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب طلبه موفق اثر عباس رحیمی .

با کتاب طلبه موفق راه و رسم طلبگی را بیاموزیم.راه و رسم طلبگی چیست؟ طلبه موفق کیست و چه ویژگی های دارد؟کتاب طلبه موفق، با هدف تبیین راه و رسم طلبگی برای طلاب جوان نگاشته شده است.
راه طولانی طلبگی نیاز به راهنما دارد. نبود راهنما سبب لغزش، اتلاف وقت و در نتیجه دلسردی خواهد شد.روحانیت به عنوان متولی معنویت و اخلاق، مهمترین نقش در سلامت جامعه را دارد.
همچنین ارائه جهانبینی صحیح که منشأ تمام حرکات انسانی خواهد بود بر عهده حوزه های علمیه است.همه این نتایج متوقف بر شناخت صحیح و اصولی دین است.علاوه بر شناخت دین، باید آن را به همان صورت صحیح و بدون کاستی و نقص به مردم ارائه داد.و در طول مسیر باید خود روحانیون بیش از همه به آموزه های دینی پایبند باشند.همه این ها از طولانی بودن این راه پر پیچ و خم حکایت دارد. از این روست که هر طلبه ای محتاج به راهنما است.
راهنمایی که به او برای سیر راه طلبگی کمک کند، آینده را به او بنمایاند و دست گیر او باشد.مرحوم عباس رحیمی که سالها در لباس روحانیت و سنگر امامت جمعه به انجام وظایف خود پرداخته بود، در این کتاب که توسط نشر جمال چاپ شده است از تجارب ارزشمند خود سخن گفته است.در پایان نیز مرحوم عباس رحیمی در کتاب طلبه موفق خود، یادگار جاویدان امام خمینی برای طلاب را آورده است.منشور روحانیت که نامه ای پر عبرت برای دیروز و امروز و آینده طلاب حوزه های علمیه است،در این کتاب آورده شده تا طلاب با خواندن آن، با برخی مشکلات موجود در حوزه و راه های خلاصی از آن آشنا شوند.

کتاب طلبه موفق