کتاب تاج دوقلوها

Twin Crowns
کد کتاب : 126626
مترجم :
شابک : ‫‭978-6229385807‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 481
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تاج دوقلوها اثر کاترین دویل

کتاب «تاج دوقلوها» یک رمان فانتزی و عاشقانه است که توسط کاترین دویل و کاترین وبر، دو نویسنده‌ی بریتانیایی نوشته‌شده است. این کتاب در سال 2018 منتشر شد و توسط پگاه خدادادی به فارسی ترجمه و توسط نشر کتاب مجازی در سال 1399 چاپ شد.
این کتاب داستان دو شاهدخت دوقلوی سرزمین ادریس است که در بدو تولد از هم جدا شده‌اند. یکی از آنها، سیری، به‌عنوان ولیعهد بزرگ‌شده و برای جلوگیری از جنگ باید با ایزدشاه هالندرن، یک کشور دشمن، ازدواج کند. دیگری، ویونا، در کودکی توسط یک گروه جادوگر به سرپرستی گرفته‌شده و برای ربودن خواهرش، سرقت تاج و تخت و انتقام قتل والدینش آموزش دیده است. اما با نزدیک شدن روز تاجگذاری، دو خواهر با چالش‌ها و خطرات بیشتری روبه‌رو می‌شوند. آنها باید با دشمنان خونیشان مبارزه کنند و از رازهای خود پرده‌برداری نکنند. آنها همچنین باید با تعارضات و تنش‌های داخلی در گروه‌های خود کنار بیایند. آنها در این راه با ماجراها و رمزهایی روبه‌رو می‌شوند که آنها را به دنیایی از خیانت، عشق، دروغ و انتقام می‌کشاند.
این کتاب یک رمان جذاب و جالب است که شما را تا آخرین صفحه مشغول خود می‌کند. نویسندگان با شخصیت‌پردازی عمیق و داستان‌گویی مهارت‌آمیز، یک اثر خلاقانه و متفاوت را خلق کرده‌اند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه قدرت، انتقام، عشق و دوستی بر روی زندگی انسان‌ها تأثیر می‌گذارند و از آنها واکنش‌های اخلاقی و اجتماعی می‌خواهند.

کتاب تاج دوقلوها

کاترین دویل
کاترین دویل نویسنده متولد سال 1990 در غرب ایرلند است. وی دارای لیسانس روانشناسی و کارشناسی ارشد انتشارات است. او نویسنده سه گانه "خون برای خون" است (وندتا ، اینفرنو و مافیوسا). کاترین در گالوی کنار دریا زندگی می کند ، اما زمان زیادی را در لندن و آمریکا می گذراند.