کتاب بیوه مردان سیاه (کتاب پنجم)

Puzzles of the Black Widowers
معماهای بیوه مردان سیاه
کد کتاب : 127576
مترجم :
شابک : 978-6001828478
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی بیوه مردان سیاه (کتاب پنجم) اثر آیزاک آسیموف

داستان‌های «بیوه‌مردان سیاه» کتابی از آثار آیزاک آسیموف است. مجموعۀ «بیوه‌مردان سیاه» در کل شامل شصت‌وشش داستان است که در شش جلد منتشر شده است. در این رمان، با شش مرد حرفه‌ای و پیشخدمت‌شان همراه می‌شوید. این شش نفر، ماهی یک بار در رستوران میلانو جمع می‌شوند تا غذای خوبی بخورند و گپ خوبی بزنند، ولی این اواخر سرگرمی جدیدی هم برای نشست‌هایشان پیدا کرده‌اند. آن‌ها شروع به حل معمای جنایت‌ها و توطئه‌ها با ابعادی ظاهرا ناممکن کرده‌اند. این شش نفر، همراه با پیشخدمت همیشه وفادارشان، «هنری» و با ترکیبی از توانایی‌های شرلوک هولمز و هرکول پوآرو، پرونده‌هایی را به چالش می‌کشند که ممکن است با ذائقه‌ی کارآگاهی‌ شما تا آخرین حد ممکن جور دربیاید و تا انتهای هر داستان، شما را همچنان به حدس و گمانه‌زنی وادار کند.
کتاب «بیوه مردان سیاه (کتاب پنجم)» نوشته‌ی آیزاک آسیموف و ترجمه‌ی سعید سیمرغ است و توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ رسیده است. این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و علاقه‌مندان به رمان معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب بیوه مردان سیاه (کتاب پنجم)

آیزاک آسیموف
آیزاک آسیموف، زاده ی ۲ ژانویه ۱۹۲۰ و درگذشته ی ۶ آوریل ۱۹۹۲ میلادی، نویسنده ی آمریکایی روسی تبار گونه های علمی، علمی–تخیلی، خیال پردازی، وحشت بود.او در استان اسمالنسک در شوروی در خانواده ی آسیابانی یهودی متولد شد. در پنج سالگی خانواده اش به آمریکا مهاجرت کردند. از آن جا که در خانه با او به زبان های ییدیش (زبان یهودیان اروپای شرقی) و انگلیسی صحبت می کردند، به هر دو زبان روان سخن می گفت، اما روسی نیاموخت.خواندن را از پنج سالگی آموخت و از آن هنگام در امور اداره ی مغازه ی لبنیات فروشی به خا...