کتاب آخرین بیوه

The Last Widow
کد کتاب : 112241
مترجم :
شابک : 978-6001828300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 544
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آخرین بیوه اثر کارین اسلاتر

کارین اسلاتر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، ویل ترنت و سارا لینتونین را به این تریلر فوق العاده و به موقع پر از پیچش های فریبنده، رازهای آزاردهنده، و شگفتی های تکان دهنده ای باز می گرداند.

یک آدم ربایی مرموز

در یک شب گرم تابستان، دانشمندی از مراکز کنترل بیماری توسط مهاجمان ناشناس در پارکینگ مرکز خرید دستگیر می شود. مقامات ناامید هستند تا دکتری را که در هوا ناپدید شده است نجات دهند.

یک انفجار ویرانگر

یک ماه بعد، آرامش یک بعدازظهر یکشنبه آفتابی با یک انفجار زمین لرزان - که چند ثانیه بعد به دنبالش می آید، از بین می رود. یکی از شلوغ ترین و مهم ترین محله های آتلانتا بمباران شده است - محل دانشگاه اموری، دو بیمارستان بزرگ، مقر FBI و CDC.

یک دشمن شیطانی

بازرس پزشکی سارا لینتون و شریک زندگی‌اش ویل ترنت، بازپرس اداره تحقیقات جورجیا، با عجله به محل حادثه می‌روند - و به قلب توطئه‌ای مرگبار می‌روند که جان هزاران بی‌گناه را تهدید می‌کند. زمانی که مهاجمان سارا را می‌ربایند، ویل مخفیانه می‌رود تا او را نجات دهد و از یک قتل عام جلوگیری کند و زندگی خود را برای زن و کشوری که دوست دارد به خطر بیاندازد.

کتاب آخرین بیوه

کارین اسلاتر
کارین اسلتر (متولد 6 ژانویه 1971) یک نویسنده جنایی آمریکایی است. او 21 رمان نوشته است که بیش از 40 میلیون نسخه فروخته و در 120 کشور منتشر شده است. اولین رمان او، کوربین (2001)، به 27 زبان منتشر شد و در فهرست نهایی جایزه خنجر انجمن نویسندگان جنایی برای «بهترین اولین فیلم هیجان انگیز» سال 2001 قرار گرفت.اسلتر همچنین برنده جایزه CWA Ian Fleming Steel Dagger در سال 2015 برای رمان شهر پلیسی خود شد.رمان 2018 او، Pieces of Her، در یک مجموعه تلویزیونی هشت قسمتی به همین نام اقتباس شد که در...
نکوداشت های کتاب آخرین بیوه
With a well-written, intriguing plot and an edge-of-the-seat ending, this is sure to keep readers up late into the night.
با یک طرح خوب نوشته شده و پایانی جذاب، مطمئنا خوانندگان را تا دیروقت بیدار نگه می دارد.
 Library Journal Library Journal

Vivid characters and rapidly escalating stakes complement the riveting, adrenaline-fueled plot.
شخصیت های زنده و ریسک هایی که به سرعت در حال افزایش هستند، طرح پرخاشگرانه و سرشار از آدرنالین را تکمیل می کنند.
Publishers Weekly on The Last Widow

قسمت هایی از کتاب آخرین بیوه (لذت متن)