کتاب ملکه برفی

Cold As Ice
قصه ها عوض می شوند (6)
کد کتاب : 12809
مترجم :
شابک : 9786004620314
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ملکه برفی اثر سارا ملانسکی

کتاب ملکه ی برفی نوشته ی سارا ملانسکی است. این کتاب ششمین جلد از مجموعه ی «قصه ها عوض می شوند» است که برای کودکان نوشته شده است.

افسانه ها یخ می­زنند... با اینکه من و برادرم تصمیم گرفته بودیم بی خیال آینه­ی جادویی بشویم، گربه­ی کوچکمان نقشه­ی دیگری داشت. او پرید توی آینه و ما چاره­ای نداشتیم جز اینکه دنبالش برویم. وقتی به جمهوری کولاک رسیدیم، فهمیدیم کخ احتمالا به قصه­ی ملکه­ی برفی آمده­ایم. جالب اینجاست که این قصه اصلا شبیه فیلمش نیست. ملکه­ی برفی واقعا بدجنس است و گربه­ی ما را تبدیل به یک مجسمه­ی یخی می­کند. برای همین ما باید:

1-یخ دوست پشمالویمان را آب کنیم. 2-سوار یک گوزن پر­حرف بشویم. 3-اسکی روی یخ یاد بگیریم. 4-از دست دارو­دسته­ی دزدها فرار کنیم. تازه اگر مراقب نباشیم...ممکن است یخ بزنیم!

کتاب ملکه برفی

سارا ملانسکی
سارا ملانسکی، زاده ی 4 ژانویه ی 1977، نویسنده ی کانادایی است.سارا، دختر نویسنده ای به نام الیسا آمبروز است. پدر و مادرش از هم جدا شده اند و یک خواهر و یک خواهرخوانده دارد. ملانسکی، دانش آموخته ی رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه مک گیل است.او پس از تحصیل به تورنتو نقل مکان کرد و اولین رمان خود را نوشت که در شانزده کشور منتشر شد و به فروشی بیش از ششصد هزار نسخه دست یافت.ملانسکی پس از انتشار دومین رمانش به نیویورک رفت و نویسندگی را به صورت تمام وقت پی گرفت.
نکوداشت های کتاب ملکه برفی
An uproariously funny read. The swift pace of the tale and non-stop action . . . will enchant readers from the first page.
کتابی بسیار خنده دار. سرعت بالا و بدون توقف داستان از صفحه اول خوانندگان را مسحور می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Giddy, fizzy, hilarious fun.
جالب ، خنده دار و سرگرم کننده .
Booklist Booklist

The feminist in me adored it, and the mother in me loved how my daughter would long to cuddle in close as we read together.
فمینیست درون من آن را تحسین می کند، و مادر درون من عاشق این بود که دخترم را در آغوش بگیرم وهمچنان که باهم این کتاب را می خوانیم او را نوازش کنم.
 Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب ملکه برفی (لذت متن)