کتاب قطار سریع السیر شینکانسن

Bullet Train
کد کتاب : 128348
مترجم :
شابک : 978-6227566734
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب قطار سریع السیر شینکانسن اثر کوتارو ایساکا

«قطار سریع‌السیر شینکانسن»، داستانی معمایی و جنایی نوشته کوتارو ایساکا، نویسنده‌ی پرفروش ژاپنی است که فیلمی با همین نام با بازی برد پیت، بازیگر شناخته‌شده‌ی هالیوودی براساس آن اقتباس شده است. رمان هیجان‌انگیز «قطار سریع‌السیر شینکانسن» درباره‌ی پنج آدمکش حرفه‌ای است که در قطاری با هم همسفر شده‌اند. این تریلر جذاب از جایی آغاز می‌شود که نانائو، ملقب‌ به «کفش‌دوزک»، که خود را بدشانس‌ترین آدمکش دنیا می‌داند، برای مأموریت ساده‌ای سوار قطار سریع‌السیر شینکانسن از توکیو به مقصد موریوکا می‌شود. قرار است نانائو چمدانی را که در قطار گذاشته‌شده بردارد و در ایستگاه بعدی پیاده شود. اما هیجان داستان از جایی آغاز می‌شود که دو آدمکش بسیار خطرناک با نام‌های مستعار «لیمو» و «نارنگی» هم به‌دنبال همان چمدان هستند. در این میان ساتوشی، معروف به «شاهزاده»، که چهرۀ دانش‌آموزی پاک و معصوم، و ذهن و روان آدمکشی شرور و حیله‌گر را دارد نیز سوار همین قطار است و آدمکش دیگری با انگیزۀ انتقام‌جویی در پی‌ اوست. «قطار سریع‌السیر شینکانسن» اثری با ایده‌ای نو و تازه است که با طنزی خاص و حیرت‌انگیز و پیچ‌وخم‌های بسیار، خواننده را به سفری پرماجرا می‌برد. نویسنده در این رمان تلاش کرده تا با تعلیق‌های فراوان، طرفداران داستان‌های حادثه‌ای پیچیده را تا پایان رمان، میخکوب کند.
کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) نویسنده‌ی کتاب «قطار سریع‌السیر شینکانسن»، (زاده‌ی ۲۵ مه ۱۹۷۱) نویسنده‌ی ژاپنی داستان‌های معمایی و جنایی است. او که دانش‌آموخته رشته‌ی حقوق از دانشگاه توهوکو است، جوایز فراوانی را به‌دست آورده است؛ ازجمله جایزه‌ی معمایی‌نویسان ژاپنی، جایزه‌ی پرفروش‌ترین اثر سال، جایزه‌ی یوشیکاوا ایجی و غیره. او در سال 2022 برنده‌ی جایزه‌ی منتقدان استرند در بخش بهترین اثر نخست نویسنده شده است. تاکنون از چهارده داستان او چند فیلم و سریال ساخته‌شده است.

کتاب قطار سریع السیر شینکانسن

کوتارو ایساکا
کوتارو ایزاکا (伊坂 幸太郎، ایزاکا کوتارو، زاده ۲۵ مه ۱۹۷۱) نویسنده ژاپنی داستان‌های رازآلود است که بیشتر برای رمان/مانگا مجموعه‌های هیتمن، از جمله Maoh: Juvenile Remix (2007-2009، اولین Assas) شناخته می‌شود.