کتاب جناح چهارم

Fourth Wing
کد کتاب : 131533
مترجم :
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 680
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جناح چهارم اثر ربکا یاروس

وایولت سورنگیل بیست‌ساله قرار بود به هنگ کاتبان بپیوندد و زندگی‌ای غرق در آرامش در جوار کتاب‌ها و تاریخ داشته باشد. حالا، ژنرال فرمانده، یعنی مادر سرسختش، به وایولت دستور داده تا به صدها شرکت‌کننده‌ای بپیوندند که در تلاش برای تبدیل شدن به یکی از نخبگان و افراد برجسته‌ی ناواری هستند: یعنی اژدهاسواران.
اما وقتی‌که از همه ریز‌نقش‌ترباشی و بدنی رنجور داشته باشی، مرگ فقط به‌اندازه‌ی تار مویی با تو فاصله دارد.
حالا که تعداد اژدهایان مایل به برقراری پیوند، از تعداد شرکت‌کنندگان کمتر است بیشتر داوطلبان به دنبال کشتن وایولت خواهند بود تا شانس بهتری برای پیروزی داشته باشند؛ و بقیه هم تنها به این خاطر که او دختر آن مادر است، تصمیم به کشتنش خواهند گرفت… افرادی مثل زیدن ریرسون، قدرتمندترین و بی‌رحم‌ترین رهبر جناح در هنگ اژدهاسواران.
وایولت حتی برای اینکه بتواند صبح رو ز بعد را به چشم ببیند، باید ذره‌ذره‌ی هوش و توانایی ذهنی خود را به کار بیندازد.
بااین‌حال، هرروز که می‌گذرد، جنگ بیرونی مرگبارتر می‌شود، بخش‌های دفاعی و حفاظتی پادشاهی در حال نابودی هستند و آمار کشته‌ها روز به روز در حال افزایش است؛ و بدتر از آن، وایولت کم‌کم شک می‌برد که فرمانده‌ای رازی بسیار وحشتناک را پنهان کرده ‌است.

کتاب جناح چهارم

ربکا یاروس
ربکا یاروس نویسنده پرفروش USA Today با بیش از پانزده رمان است. او همچنین برنده جایزه عالی نویسندگی عاشقانه کلرادو برای چشمانی که به سمت آسمان چرخیده اند از مجموعه پرواز و شکوه او است. او مادر شش فرزند است. او و خانواده‌اش در کلرادو زندگی می کنند.