کتاب این کتاب شما را آرام می کند

This Book Will Make You Calm
کد کتاب : 5278
مترجم :
شابک : 978-964-442-944-6‮
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

این کتاب شما را آرام می کند
This Book Will Make You Calm
کد کتاب : 132007
مترجم :
شابک : 978-6227632439
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی این کتاب شما را آرام می کند اثر جسامی هیبرد

کتاب این کتاب شما را آرام می کند، اثری نوشته ی جسامی هیبرد و جو اسمار است که اولین بار در سال 2014 منتشر شد. زندگی در قرن بیست و یکم سخت است؛ فناوری های جدید، تغییرات مداوم، انتخاب های بیشتر و فشارهای مضاعف، همگی باعث شده اند میزان اضطراب انسان ها بالاتر برود. اما خوشبختانه کمک در دسترس است: این کتاب به شما نشان می دهد چگونه می توان بر استرس غلبه کرد و زندگی مثبت تر، آرام تر و پربارتری داشت. دکتر جسامی هیبرد و جو اسمار با بهره گیری از آخرین تحقیقات انجام شده در حوزه ی «رفتاردرمانی شناختی» به ما کمک می کنند تا استراتژی هایی را برای مقابله با این فشارها به کار ببندیم و تکنیک هایی کاربردی را به منظور مواجهه ای سریع و موثر با اضطراب بیاموزیم.

کتاب این کتاب شما را آرام می کند


ویژگی های این کتاب شما را آرام می کند

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

نکوداشت های این کتاب شما را آرام می کند
With lots of clever strategies and practical tips.
با تعداد زیادی از استراتژی های هوشمندانه و توصیه هایی کاربردی.
Zest

Practical and interesting.
کاربردی و جالب توجه.
Fangirl Nation

قسمت هایی از این کتاب شما را آرام می کند (لذت متن)
اگر در کتاب فرهنگ لغت به معنای کلمه ی «آرام» نگاه کنید، امکانش هست به مفاهیمی مانند «آرامش پیش از توفان» بربخورید. این نشان می دهد که نه تنها حوادثی در طبیعت اتفاق می افتد، بلکه در ذهن ما نیز چنین چیزهایی هست. انسان ها به گونه ای ساختار گرفته اند که هم آرامش و هم احساسات توفانی را درک می کنند. انسان از وجد به نومیدی و از نومیدی به وجد می رسد.

ما هر لحظه از روز نقابی متفاوت بر چهره می زنیم تا نه تنها مطابق معیارهای توفیق خودمان، بلکه مطابق معیارهای جامعه زندگی کنیم. گاه معیار و مقیاس آنچه می خواهند به آن دست یابیم و اینکه از ما انتظار دارند چگونه رفتار کنیم، هول انگیز است و توانایی مقابله ای ما را زیر سوال می برد.

استرس، اضطراب و نگرانی می تواند به مقدار زیاد در زندگی شما تاثیر بگذارد، به همین دلیل، مهم است که با این مباحث و مسائل به گونه ای آرام برخورد کنیم. زندگی زمانی از اختیار خارج می شود که زیر فشار شدید قرار داشته باشید. اما شما می توانید این وضعیت را تغییر دهید. خبر خوش این است که می توانید با اقدامات مختلف به احساس آرامش بیشتری برسید، و در نتیجه، شادمان تر زندگی کنید. این کتاب چگونگی این مهم را به شما نشان می دهد.