کتاب آشتانگا یوگا و آناتومی به زبان ساده 1

Ashtanga Yoga: Practice and Philosophy
(سری مبتدی)
کد کتاب : 132807
مترجم :
شابک : 978-6007312469
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 333
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب آشتانگا یوگا و آناتومی به زبان ساده 1 اثر گریگور می هل

کتاب آشتانگا یوگا و آناتومی به زبان ساده، اولین کتاب در نوع خود است. این کتاب، راهنمای کاملی از اندام های هشت‌گانه در آشتانگا وینیاسا یوگاست. نویسنده کتاب، گریگور میهل، مربیای باتجربه در این سبک از یوگاست .او در این کتاب شما را در سیری تاریخی درباره یوگا، اصول اولیه تنفس، بانداها (قفل های انرژی در بدن)، (دریشتی) نقطه تمرکزی برای خیره شدن (و وینیاساها) حرکات متوالی یا سیکلی، جزئیاتی دقیق از نحوه انجام آساناهای سری اول آشتانگایوگا به همراه شمارش وینیاساها (به سبک سنتی) و نکات بسیار کاربردی از آناتومی، همراهی و راهنمایی می‌کند.
می‌هل در فصل آساناها، توضیح بسیار دقیقی درباره نحوه انجام آسانا به همراه تصویری از آن و نکات کاربردی و آناتومیک داده است. این کتاب همانند دستورالعملی است که مسیر و تمرین آشتانگایوگا را برای تمام پرتوجویان دوره مدرن قابل دسترس می کند.

کتاب آشتانگا یوگا و آناتومی به زبان ساده 1

گریگور می هل
گرگور نویسنده بین المللی هشت کتاب درسی است که تمام هشت اندام یوگا را پوشش می دهد. او یک عارف و نویسنده وبلاگی است که به موضوعات یوگا می پردازد.گرگور مایل از سال 1982 به مطالعه یوگا پرداخته است و از سال 1990 بر یوگای آشتانگا تمرکز کرده است. در سال 1997 شری کی پاتابهی جویس به او اجازه داد تا آشتانگا یوگا را آموزش دهد. او بنیانگذار و مدیر استودیوی یوگا 8 لیمبز آشتانگا در پرث استرالیا است که در آنجا زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب آشتانگا یوگا و آناتومی به زبان ساده 1