کتاب در جست و جوی گنج (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

Los atrevidos en busca del tesoro
داستانی درباره پرورش و تقویت عزت نفس
کد کتاب : 132860
مترجم :
شابک : 978-6223360381
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی در جست و جوی گنج (مجموعه کتاب های دنیای احساسات) اثر السا پونست

کتاب «در جست‌و‌جوی گنج»، از  مجموعه کتاب‌های «دنیای احساسات» و نوشته‌ی السا پونست نویسنده‌ی اسپانیایی، یک کتاب آموزشی برای کودکان است که به موضوع نحوه‌ی ارتقا عزت‌نفس‌ در کودکان می‌پردازد‌ و با لحنی داستانی-ماجراجویانه سعی در افزایش احساس عزت‌نفس در کودکان دارد.
داستان چهار شخصیت اصلی دارد: 1.الکسیا، شخصیتی که بسیار نقشه می‌کشد و تلاش بسیاری می‌کند تا جویندگان جسور را از دردسرهایی که در داستان پیش می‌آید نجات دهد. این شخصیت همیشه حواسش به هر اتفاقی هست و دلش می‌خواهد سرگروه باشد؛ 2. تاسی، برادر کوچولوی بازیگوش و بانمک الکسیا است. شخصیت او به گونه‌ای هست که سعی می‌کند در بدترین شرایط و نابسامان‌ترین وضعیت، بقیه‌ی دوستانش را بخنداند؛ 3.فلورستان، مربی بی‌نظیر «دنیای احساسات» که سر‌و‌کله‌ی او شب‌ها با کشتی‌اش پیدا می‌شود و از بچه‌ها آزمون می‌گیرد؛ 4.روکی، هاپویی مهربان وفادار و البته غرغرو و نق‌نقو، او شب‌ها می‌تواند به زبان آدم‌ها حرف بزند. او عضو گروه جویندگان جسور هست و گاهی هم دردسر ایجاد می‌کند و باید دوستانش به کمک او بشتابند.
داستان از شبی سرد آغاز می‌شود، از جنس آن شب‌هایی که کودک دوست دارد در تخت‌خواب خانه‌اش‌ قصه گوش دهد. الکسیا و تاسی هر دو ناراحت هستند. الکسیا به این دلیل، دلش گرفته که نمی‌تواند عضو تیم بسکتبال بشود و تاسی هم نمی‌تواند کلمات را درست بیان کند این جویندگان جسور به‌دنبال چاره‌ای هستند تا این مشکل را حل کنند. ناگهان فلورستان به خانه آنها می‌آید و جعبه‌ی گنجی به جویندگان می‌دهد آنها نیز کنجکاو می‌شوند تا بدانند در درون جعبه چیست.
این داستان کمک می‌کند تا بچه‌ها قابلیت و توانمندی‌های خود را بهتر بشناسند و بتوانند استعدادهای خودشان را در جهت حل‌کردن مشکلاتشان به کار گیرند، تا به نوعی منجر به تقویت نفس در آنها شود.
این کتاب با استفاده از شخصیت‌های داستان به کودکان، چگونگی شناخت توانایی‌شان را می‌آموزاند. کتاب سرشار از تصاویر رنگی و بچگانه است که تمایل به خواندن محتوای آن را برای کودک، دوچندان می‌کند.
در مجموع این کتاب به به شناخت شایستگی‌ها و استعدادهای کودکان کمک می‌کند و باعث تعامل بیشتر آنها با مربیان، والدین و غیره برای افزایش عزت‌نفس در آنها خواهد شد.

کتاب در جست و جوی گنج (مجموعه کتاب های دنیای احساسات)

السا پونست
السا پونست بانل نویسنده و فیلسوف اسپانیایی، دختر محبوب علمی ارواردپونست است.وی در دهه 60 در لندن متولد شد. وی در هائیتی، ایالات متحده و مادرید بزرگ شد. و دارای مدرک فلسفه و نامه های دانشگاه آکسفورد و فوق لیسانس علوم انسانی است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه خودمختار مادرید و فوق لیسانس آموزش متوسطه از UCJC است. او دو دختر دارد.