کتاب درباره پسران و مردان

Of Boys and Men
کد کتاب : 135718
مترجم :
شابک : 978-6228085098
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 242
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درباره پسران و مردان اثر ریچاردز ریوز

امروزه تعداد پسرانی که انگیزه تحصیل، رقابت شغلی و میل به تشکیل خانواده را از دست داده‌اند و به دامن مواد، بازی‌های کامپیوتری و ... پناه برده‌اند رو به افزایش است. این کتاب به بررسی علت این روند می‌پردازد که کاهش مشاغل نیازمند توان بدنی مردانه و به اصطلاح زنانه شدن ماهیت کار، انقلاب رباتیک و هوش مصنوعی و همچنین آسیب‌پذیرتر شدن پسران دارای آستانه توجه و تمرکز پایین به دلیل تغییر ماهیت مدارس و مراکز آموزشی از آن جمله‌اند.
همچنین افزایش اختلاف طبقاتی و فاصله درآمد مشاغل، ناتوانی مردان در اتخاذ نقش‌های دو یا چندگانه اجتماعی و عاطفی، تفاوت‌های زیستی در آسیب‌پذیری به استرس، زندگی در محله‌های پر دردسر، نقش کم‌رنگ‌تر پدران در خانواده و حتی شیوع بازی‌های کامپیوتری از موارد دیگری هستند که در این کتاب به آن ها اشاره شده است.

کتاب درباره پسران و مردان

ریچاردز ریوز
ریچارد وی ریوز (زاده ۴ ژوئیه ۱۹۶۹) نویسنده و محقق بریتانیایی-آمریکایی و عضو ارشد موسسه بروکینگز است.ریوز مدیر ابتکار آینده طبقه متوسط در بروکینگز است که عمدتاً روی مسائل مربوط به تحرک بین نسلی، نابرابری و تغییرات اجتماعی کار می کند. در سال 2014، او یک مقاله بروکینگز، نجات هوراتیو الجر، همراه با ویدئویی منتشر کرد که در آن از آجرهای لگو برای نشان دادن سطوح تحرک اجتماعی در ایالات متحده استفاده کرد. اعضای فقیرتر یک درصد بالا، از راه حل های تحرک اجتماعی منحرف می شوند.