کتاب فرانکلین دروغ می گوید

Franklin Fibs
کد کتاب : 13806
مترجم :
شابک : 978-6008148197
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

فرانکلین دروغ می گوید
Franklin Fibs
کد کتاب : 60183
مترجم :
شابک : 978-6004772969
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرانکلین دروغ می گوید اثر پولت بورژوا

دوستان فرانکلین همه در مورد کارهایی که می توانند انجام دهند به خود می بالند. خرس می تواند به بالای بالاترین درخت صعود کند. شاهین می تواند بدون تکان دادن حتی یک پر بر روی جنگل ها به پرواز درآید.سمور می تواند یک درخت را فقط با دندان های خود خرد کند و از آن برای ساختن سد استفاده کند. فرانکلین نمی داند چه بگوید. او تمام کارهایی را که می تواند انجام دهد فراموش می کند و می می گوید که می تواند هفتاد و شش مگس را در یک چشم به هم زدن بخورد. اما او دروغ می گوید و بعد از مدتی احساس گناه می کند بنابراین تصمیم می گیرد حقیقت را به دوستانش بگوید. پدر و مادرش نیز سعی می کنند به او کمک کنند تا او توانایی های دیگرش را به آنها نشان دهد.
« فرانکلین دروغ می گوید » از مجموعه داستان های فرانکلین است که در ۳۰ جلد به ترس ها، نگرانی ها و مشکلات رفتاری کودکان می پردازد. داستان های فرانکلین به ۳۸ زبان ترجمه شده است و از داستان های محبوب کودکان است .
در داستان های فرانکلین، هر داستان ابتدا با توانایی های فرانکلین شروع می شود و سپس به مشکلات و ناتوانی های او می پردازد. این نکته از ویژگی های این کتاب است و به کودکان می آموزد که هر انسانی مجموعه ای از توانایی ها و ناتوانی هاست.

کتاب فرانکلین دروغ می گوید

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب فرانکلین دروغ می گوید (لذت متن)
فرانکلین گفت: من دروغ گفتم چون نمی تونم هفتاد شش تا مگس رو تو یک چشم به هم زدن بخورم ولی می تونم هفتاد شیش تا مگس رو بخورم. دوستاش آهی کشیدن ولی فرانکلین گفت: راست میگم بهتون ثابت میکنم.