کتاب تماس سرد

Make Something Up: Stories You Can't Unread
و یازده داستان کوتاه دیگر
کد کتاب : 1382
مترجم :
شابک : ‭978-600-8066-49-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

از پرفروش های آمریکا

چاک پالانیک از پرفروش ترین نویسندگان آمریکایی

معرفی کتاب تماس سرد اثر چاک پالانیک

کتاب تماس سرد، مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی چاک پالانیک است که اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. چاک پالانیک در این اثر، پوچی و بی معنایی هم زندگی و هم مرگ را به شکلی منحصر به فرد به تصویر کشیده است. در داستان های جذاب این مجموعه، یک نوجوان دبیرستانی باهوش و موفق در دام اعتیاد به چیزی عجیب می افتد و پسری به چگونگی گذراندن آخرین لحظات حضور در کنار پدرش فکر می کند. در داستانی دیگر، یک ماساژدرمانگر برای مشتری های رو به مرگ خود، روشی عجیب اختراع می کند. داستان های کتاب تماس سرد، همه ی آن جذابیت هایی را ارائه می کنند که مخاطبین از چاک پالانیک انتظار دارند و بدون تردید در ذهن طرفداران این نویسنده ی مبتکر آمریکایی ثبت می شوند.

کتاب تماس سرد

چاک پالانیک
چارلز مایکل «چاک» پالانیک، زاده ی ۲۱ فوریه ۱۹۶۲، نویسنده و مقاله نویس معروف آمریکایی است. او پس از انتشار رمان باشگاه مشت زنی در سال ۱۹۹۶ شهرت یافت. رمانی که کارگردان معروف، دیوید فینچر بر اساس آن فیلمی با همین نام را ساخت. محل زندگی پالانیک در پورتلند، اورگن واشنگتن است.آثار وی به دو دسته ی تخیلی و غیرتخیلی تقسیم می شوند. تا کنون بر اساس دو اثر از آثار او (باشگاه مشت زنی و خفقان) فیلم ساخته شده است.
نکوداشت های کتاب تماس سرد
Funny, bizarre, poignant.
بامزه، عجیب و گزنده.
Goodreads

With mesmerizing sentences.
با داستان هایی مسحورکننده.
San Francisco Examiner

Chuck Palahniuk is one of the most intriguing writers of our time.
چاک پالانیک، یکی از شگفت آورترین نویسندگان عصر ماست.
Tucson Citizen

قسمت هایی از کتاب تماس سرد (لذت متن)
هر فردی قدم پیش می گذارد تا دست کسی را بگیرد که دست کسی را گرفته؛ آن فرد هم دست کس دیگری را گرفته که آن کس دست دایی ام را گرفته و دایی ام دست من را گرفته است. این حادثه واقعا اتفاق می افتد. شاید کلیشه ای به نظر برسد. اما دلیلش این است که کلمات باعث می شوند هر چیزی که حقیقت دارد کهنه و پیش پا افتاده به نظر برسد. چون کلمات همیشه چیزی را که سعی داری بگویی خراب می کنند.

به او گفته بودند استعداد دارد. این کلمه برای جوان ترها مثل هرویین بود. استعداد.

این شاید بهترین چیزی بود که هر نسلی می توانست به آن برسد: به وجود آوردن فساد مخصوص به خودشان.