کتاب گنجینه کیهانی

George's Cosmic Treasure Hunt
جلد دوم از دریچه ای به سوی کیهان
کد کتاب : 1388
مترجم :


شابک : 978-600-117-015-7 ‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 223
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

استیون هاوکینگ از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های علمی

معرفی کتاب گنجینه کیهانی اثر استیون هاوکینگ

کتاب گنجینه پنهانی، رمانی نوشته ی استیون هاوکینگ و لوسی هاوکینگ است که اولین بار در سال 2009 انتشار یافت. جورج وقتی می فهمد که قرار شده دوستش، آنی، به آمریکا نقل مکان کند، خیلی ناراحت می شود. اریک شغلی جدید در برنامه ی فضایی مربوط به یافتن نشانه هایی از زندگی در کیهان پیدا کرده است. اریک قبل از رفتن، هدیه ای به جورج می دهد: کتابی به نام راهنمای کهکشان. مدت زیادی از رفتن آنی و اریک نمی گذرد که آنی اعتقاد پیدا می کند بیگانگان با او تماس هایی برقرار کرده اند و به او هشداری جدی داده اند. جورج برای کمک به آنی به آمریکا می رود و خیلی زود، به همراه آنی، کاسموس و بچه ای اعصاب خرد کن به نام اِمِت وارد سفری در سرتاسر کهکشان برای یافتن گنجینه ای کیهانی می شود.

کتاب گنجینه کیهانی

استیون هاوکینگ
استیون ویلیام هاوکینگ، زاده ی ۸ ژانویه ی ۱۹۴۲ و درگذشته ی ۱۴ مارس ۲۰۱۸، فیزیکدان نظری، کیهان شناس و نویسنده ی بریتانیایی و مدیر تحقیقات مرکز کیهان شناسی نظری در دانشگاه کمبریج بود.هاوکینگ در شهر دانشگاهی آکسفورد زاده شد. استیون در روزهای جنگ جهانی دوم به دنیا آمد. خانه ی والدین وی در هایگیت در شمال لندن واقع بود. فرانک و ایزابل هاوکینگ، برای اطمینان یافتن از تولد بدون خطر و سالم نخستین فرزندشان تصمیم گرفتند پیش از به دنیا آمدن او موقتا به آکسفورد بروند. ایزابل در آکسفورد پسرش را به سلامت به د...
نکوداشت های کتاب گنجینه کیهانی
Sure to fire up imaginations.
اثری که بدون تردید، تخیل مخاطبین را به جوش و خروش خواهد آورد.
Goodreads

A science-filled adventure.
یک ماجراجویی سرشار از علم.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب گنجینه کیهانی (لذت متن)
در چشمانش، بازتاب زیباترین سیاره در جهان درخشید؛ سیاره ای که نه بیش از حد سرد است و نه بیش از حد گرم؛ سیاره ای که در سطح خود آب مایع دارد و جاذبه اش برای انسان ها درست به اندازه است و اتمسفرش برای تنفسشان عالی است؛ جایی که کوه و صحرا و اقیانوس و جزیره و جنگل و درخت و پرندگان و گیاهان و حیوانات و حشرات و انسان ها وجود دارند؛ تعداد خیلی زیادی از انسان ها. جایی که زندگی هست.