کتاب انفجار بزرگ

George and the Big Bang
جلد سوم دریچه ای به سوی کیهان
کد کتاب : 1387
مترجم :


شابک : 978-600-117-079-7 ‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

استیون هاوکینگ از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های علمی

معرفی کتاب انفجار بزرگ اثر استیون هاوکینگ

کتاب انفجار بزرگ، رمانی نوشته ی استیون هاوکینگ و لوسی هاوکینگ است که نخستین بار در سال 2011 به چاپ رسید. جورج با مشکلاتی مواجه شده است. او خواهرهای دوقلوی کوچکی در خانه دارد که به توجه پدر و مادر نیاز دارند. خوک دوست داشتنی اش، فرِدی، به یک مزرعه تبعید شده و اصلاً حال و روز خوبی ندارد. و بدتر از همه ی این ها، بهترین دوستش، آنی، رفیق جدیدی پیدا کرده که به نظر می رسد او را بیشتر از جورج دوست دارد. جورج تصمیم می گیرد تا در انجام آزمایشی بزرگ در سوییس به اریک کمک کند؛ آزمایشی که هدفش، کاوش در نخستین لحظات شکل گیری کیهان است. اما توطئه ای در کار است و گروهی قصد دارند این آزمایش را به نابودی بکشانند. آیا جورج می تواند دوستی اش با آنی را نجات دهد و نگذارد آزمایش اریک برای همیشه نابود شود؟

کتاب انفجار بزرگ

استیون هاوکینگ
استیون ویلیام هاوکینگ، زاده ی ۸ ژانویه ی ۱۹۴۲ و درگذشته ی ۱۴ مارس ۲۰۱۸، فیزیکدان نظری، کیهان شناس و نویسنده ی بریتانیایی و مدیر تحقیقات مرکز کیهان شناسی نظری در دانشگاه کمبریج بود.هاوکینگ در شهر دانشگاهی آکسفورد زاده شد. استیون در روزهای جنگ جهانی دوم به دنیا آمد. خانه ی والدین وی در هایگیت در شمال لندن واقع بود. فرانک و ایزابل هاوکینگ، برای اطمینان یافتن از تولد بدون خطر و سالم نخستین فرزندشان تصمیم گرفتند پیش از به دنیا آمدن او موقتا به آکسفورد بروند. ایزابل در آکسفورد پسرش را به سلامت به د...
نکوداشت های کتاب انفجار بزرگ
An engaging adventure.
یک ماجراجویی جذاب.
Barnes & Noble

This addition to the series does not disappoint.
این داستان از این مجموعه، مخاطبین را ناامید نمی کند.
School Library Journal School Library Journal

Full of hairy moments, and scientific puzzles.
پر از لحظات مخاطره آمیز و معماهای علمی.
The Guardian

قسمت هایی از کتاب انفجار بزرگ (لذت متن)
«اونا ناشناخته ان. نیروی تاریک. همه جا دور و برمون هستن.» «فکر کنم داری به ماده ی تاریک فکر می کنی. ماده ی نامرئی ای که بیست و سه درصد از جهان شناخته شده رو تشکیل می ده.»