کتاب رهبری دلیرانه

Dare to Lead
کد کتاب : 72142
مترجم :
شابک : 978-9645528513
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

شهامت رهبری
Dare to Lead
کار شجاعانه مکالمات دشوار و صمیمیت
کد کتاب : 15276
مترجم :
شابک : 978-6008738794
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

شجاعانه رهبری کن
Dare to Lead
(کار شجاعانه گفتگوهای جدی و دشوار حضور کامل قلب و ذهن)
  • 150,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: لیوسا لیوسا
    نویسنده:
کد کتاب : 40224
مترجم :
شابک : 978-6003402652
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شهامت رهبری اثر برنه براون

رهبری به تنها به مقولاتی چون مقام و قدرت محدود نمی شود. رهبر کسی است که مسئولیت شناختن پتانسیل موجود در افراد و ایده ها را به عهده بگیرد و شهامت توسعه این پتانسیل را داشته باشد.

وقتی جرات رهبری را داریم ، وانمود نمی کنیم پاسخ های درستی داریم. ما کنجکاو می مانیم و همچنان سوالات به جا می پرسیم. ما قدرت را محدود نمی دانیم و آن را احتکار می کنیم. ما می دانیم که قدرت هنگامی که آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم نامحدود می شود. ما از گفتگوها و موقعیت های دشوار اجتناب نمی کنیم. ما در صورت لزوم انجام کار خوب ، به آسیب پذیری متمایل می شویم.

اما رهبری جسورانه در فرهنگی که توسط کمبود ، ترس و عدم اطمینان تعریف شده است ، نیاز به مهارت سازی در مورد ویژگی هایی دارد که عمیقا انسانی هستند.
در کتاب «شهامت رهبری» پی خواهیم برد که چه کار بهتری میتوانیم انجام دهیم تا رهبری بهتر باشیم؟

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، برنه براون ، دو دهه گذشته را صرف مطالعه احساسات و تجربیاتی کرده است که به زندگی ما معنا می بخشد ، و هفت سال گذشته با رهبران و تیم های تحول آفرین جهان کار کرده است. وی دریافت که رهبران سازمانهایی از استارتاپهای کوچک کارآفرینی و مشاغل خانوادگی گرفته تا غیرانتفاعی ، سازمانهای مدنی و شرکتها همه یک سال را می پرسند:
چگونه رهبرانی شجاع تر ، جسورتر پرورش می دهیم و چگونه ارزش شجاعت را در فرهنگ خود جای می دهیم؟

کتاب شهامت رهبری

برنه براون
برنه براون، زاده ی 18 نوامبر 1965، محقق، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.براون در تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی امور اجتماعی تحصیل کرده است و مدرک کارشنای خود را در سال 1995 از دانشگاه تگزاس، مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1996 و مدرک دکترای خود را در سال 2002 از دانشگاه هیوستون گرفته است.براون، تحقیقات جامع خود را در زمینه ی هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، از دانشگاه هیوستون آغاز کرد و سخنرانی هایش در همایش های تد، در زمره ی پربیننده ترین سخنرانی های تاریخ این مجموعه ...
نکوداشت های کتاب شهامت رهبری
Applying the principles from Dare to Lead to my work as a principal has transformed the way I show up with parents, students, and colleagues, and how I lead. Brené’s words, stories, and examples connect with our hearts and minds, and her actionable approach gives us the tools to be braver with our lives and our work
استفاده از اصول Dare to Lead کار من به عنوان مدیر ، نحوه رهبری من در خانه و محیط کار را دگرگون کرده است. کلمات ، داستان ها و مثال های برنه با قلب و ذهن ما ارتباط برقرار می کنند و رویکرد عملی او به ما ابزاری می دهد تا در زندگی و کار خود شجاع تر باشیم
Kwabena Mensah

Brené truly gives it all away in Dare to Lead. Courage is a set of teachable skills, and she teaches us exactly how to build those muscles with research, stories, examples, and new language. The future belongs to brave leaders, and she’s written the ultimate playbook for daring leadership.”
برنه واقعا همه چیز را در جرات رهبری به شما می دهد. شجاعت مجموعه ای از مهارت های قابل آموزش است و او دقیقا به ما می آموزد که چگونه با تحقیق ، داستان ، مثال و زبان جدید ، عضلات را بسازیم. آینده متعلق به رهبران شجاع است و او آخرین کتاب برای رهبری جسورانه را نوشته است.
Scott Harrison

“With Dare to Lead, Brené brings decades of research to bear in a practical and insightful guide to courageous leadership. This book is a road map for anyone who wants to lead mindfully, live bravely, and dare to lead
با جرات رهبری ، برنه دهه ها تحقیق را در یک راهنمای عملی و بصیرت برای رهبری شجاع به ارمغان می آورد. این کتاب یک نقشه راه برای هر کسی است که می خواهد با ذهنیت رهبری کند ، شجاعانه زندگی کند و جرات رهبری را داشته باشد
Sheryl Sandberg

قسمت هایی از کتاب شهامت رهبری (لذت متن)
لحظه ای که جهان، نقل قول روزولت را در مقابل من گذاشت، تمرکز زیادی بر روی سه درس کردم. | اولین مورد، چیزی است که من آن را «فیزیک آسیب پذیری» می نامم. این خیلی ساده است: اگر به اندازه کافی شجاع باشیم، شکست خواهیم خورد. شهامت نمی گوید: «من خواستار خطر شکست هستم.» بلکه می گوید: «می دانم که در نهایت شکست خواهم خورد، اما هنوز هم با تمام وجود در میدان هستم.»

من با این باور بزرگ شدم که آسیب پذیری است. اگر گروه به اندازه کافی بزرگ باشد تا اطمینان حاصل شود که نظرات، ناشناس خواهند بود، آنها را در جایی می چسبانیم تا همه بخوانند. این به طور باورنکردنی قدرتمند است، چون بدون تردید، مردم از این که پاسخ ها چقدر به هم شبیه هستند، شگفت زده می شوند. ما اغلب معتقدیم که تنها کسانی هستیم که با برخی از این مسائل مبارزه می کنیم.