کتاب فرمول برنامه ریزی

To-Do List Formula
راهنمایی برای ایجاد فهرست های کاری
کد کتاب : 31716
مترجم :

شابک : 978-6008738657
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

فرمول بهره وری با ایجاد فهرست کارها
To-Do List Formula
راهنمای کاهش استرس با ایجاد فهرست کارآمد
کد کتاب : 39333
مترجم :
شابک : 978-6222540746
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرمول برنامه ریزی اثر دیمون زاهاریادس

آیا احساس سرخوردگی می کنید زیرا نمی توانید تمام موارد فهرست شده کارهای روزانه خود را به پایان برسانید؟ آیا از اینکه به طور موثر حجم کار و مسئولیت های خود را در دفتر و خانه خود مدیریت نمی کنید ، دلسرد می شوید؟

اگر چنین است ، تقصیر شما نیست. میلیون ها نفر اینگونه هستند. در واقع نعداد زیادی از افراد هستند که در پایان روز به خاطر اینکه نتوانسته اند به برنامه کاری قبلی خود وفادار بمانند،شروع به سرزنش خود می کنند.

این کتاب «فرمول برنامه ریزی» "راهنمایی برای ایجاد فهرست های کاری" علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا که یک برنامه ریزی دقیق برای خود انجام دهید، راه هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با تمرین و حوصله می توانید کاری کنید که از اجرایی نشدن قرار های قبلی جلوگیری کنید.
خبر خوب این است که یک راه حل ساده وجود دارد. این مسئله استفاده از رویکردی است که به طور خاص برای کمک به شما در سازماندهی ، مدیریت و رسیدگی به هر وظیفه و مسئولیت، طراحی شده است.

اگر از ایجاد لیست وظایفی که دائما شما را ناامید می کنند خسته شده اید ، اکنون زمان تغییر مثبت است. استراتژی صحیح را بیاموزید و از افزایش بهره وری ، استرس کمتر و زمان آزاد بیشتر در این فرآیند لذت ببرید.

کتاب فرمول برنامه ریزی

دیمون زاهاریادس
دامون زهاریادس ، متخصص بهره وری، صاحب سایت ArtOfProductivity.com، سایتی است که به شما نشان می دهد که چگونه روز خود را هک کنید تا کارهای بیشتری انجام دهید.
قسمت هایی از کتاب فرمول برنامه ریزی (لذت متن)
جذاب نیست ولی تعداد زیادی از مردم روی کارایی آن قسم می خورند . واقعیت این است که ایجاد فهرست کارهایتان بر روی کاغذ نقاط مثبت زیادی به همراد دارد.

اول، چیزی در نوشتن یک وظیفه وجود دارد که آن را در ذهن مان حک می کند. با این کار احتمال بیشتری وجود دارد که آن را به خاطر بسپاریم. همچنین بیشتر تمایل به انجام دادن آن داریم. تایپ کردن کلمه ها بر روی لپ تاپ یا تلفن تان چنین تاثیری ندارد.

دوم، دفترچه یادداشت با روش ترجیحی شما در نوشتن کاملا سازگاری پیدا خواهد کرد. این برای سازماندهی خطی، یعنی قالبی که برای یک فهرست کارهای عادی استفاده می شود، بسیار خوب می باشد. همچنین می تواند برای نقشه کشی ذهنی و شیوه های یادداشت برداری دیگر هم به کار گرفته شود.

سوم، می توانید از سروکله زدن با یک نرم افزار جدید هم اجتناب کنید . احتمال دارد که اکنون هم از تعدادی اپلیکیشن در طول روز استفاده می کنید، از پردازشگر های کلمه گرفته تا فایل های نمودار ها و جداول. هر کدام از آن ها پتانسیل خراب شدن، یا از بین بردن جریان کاری و حرکت شما را دارند.