کتاب یوسف در آیینه تاریخ

Young Joseph
کد کتاب : 15753
مترجم :
شابک : 978-6001900495
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 776
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1933
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یوسف در آیینه تاریخ اثر توماس مان

پل توماس مان رمان نویس ، نویسنده داستان کوتاه ، منتقد اجتماعی ، مقاله نویس و برنده جایزه نوبل ادبیات آلمانی بود. داستان ها و رمان های حماسی بسیار نمادین و کنایه آمیز وی به دلیل بینش در روانشناسی هنرمند و روشنفکر مورد توجه است. در تحلیل و نقد وی از روح اروپا و آلمان ، از داستان های مدرن آلمانی و کتاب مقدس و همچنین ایده های گوته ، نیچه و شوپنهاور استفاده شده است.

مان یکی از اعضای خانواده Hanseatic Man بود و خانواده و کلاس خود را در اولین رمان خود ، Bohenbrooks به تصویر کشید. برادر بزرگتر او نویسنده رادیکال هاینریش مان بود و سه فرزند از شش فرزندش ، اریکا مان ، کلاوس مان و گولو مان ، نیز نویسندگان مهم آلمانی شدند. هنگامی که هیتلر در سال 1933 به قدرت رسید ، مان به سوئیس گریخت. هنگامی که جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز شد ، وی به ایالات متحده نقل مکان کرد و در سال 1952 به سوئیس بازگشت. توماس مان یکی از مشهورترین سخنرانان اصطلاح Exilliteratur است.

«یوسف در آیینه تاریخ» دو کتاب چهارگانه جوزف و برادرانش است.
دکتر مان در این جلد داستان یوسف را از ابتدای مشاجره با برادرانش تعریف می کند تا اینکه توسط آنها به بردگی در مصر فروخته می شود.

کتاب یوسف در آیینه تاریخ

توماس مان
توماس مان در روز ۶ ژوئن ۱۸۷۵ در شهر لوبک آلمان متولد شد. پدر او، بازرگان غلات بود که بعدها به مقام سناتوری شهر لوبک هم رسید. توماس از جانب مادر، یک رگه ی پرتغالی داشت. تحصیلاتش را تا ۱۹ سالگی در لوبک گذراند و پس از مرگ پدرش همراه خانواده اش راهی مونیخ شد. در آنجا وارد یک شرکت بیمه شد و توانست نخستین اثر خود، افتاده ها، را به پایان برساند. در همان زمان، وارد دانشگاه مونیخ شد و رشته های تاریخ و ادبیات و اقتصاد سیاسی را دنبال کرد.در سال ۱۸۹۷ همراه برادرش به رم رفت و در همان سال کتاب بودنبروک ها ...