کتاب پسری روی پل

The Boy on the Bridge
  • 15 % تخفیف
    410,000 | 348,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 16070
مترجم :
شابک : 978-6008941255
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 508
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان فانتزی بریتانیا سال 2018

نامزد جایزه بهترین داستان وحشت گودریدز سال 2017

معرفی کتاب پسری روی پل اثر مایک کری

کتاب «پسری روی پل» رمانی نوشته ی «مایک کری» است که نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. قارچی سمی که در ابتدا یک آفت گیاهی در نظر گرفته می شد، حالا میان آدم ها شیوع پیدا کرده و با تغییر ساختار مغزشان، آن ها را به موجوداتی وحشی و آدمخوار تبدیل کرده است. پزشکی به نام «سامرینا خان» یکی از اعضای گروه دانشمندان و سربازانی است که مأموریتی پژوهشی را بر عهده دارند. آن ها در سراسر بریتانیا سفر می کنند تا در صورت امکان، بازدارنده ای را بیابند که انسان ها را در برابر قارچ سمی، مقاوم و آسیب ناپذیر می کند. «سامرینا» در میانه ی این جهان ترسناک و باورنکردنی، درمی یابد که باردار است. این اتفاق، همه چیز را برای او و همکارانش تغییر می دهد.

کتاب پسری روی پل

مایک کری
مایک کری (زاده سال 1959)، که با نام مستعار خود M. R. Carey نیز شناخته می شود، نویسنده انگلیسی کتاب های مصور، رمان ها و فیلم های کمیک است. او به خاطر رمان «دختری با تمام موهبت ها» و همچنین اقتباس سینمایی آن در سال 2016 شناخته شده است.
نکوداشت های کتاب پسری روی پل
A terrifying, emotional work that explores what it means to be human.
اثری هراس انگیز و پراحساس که به کاوش در معنای انسان بودن می پردازد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Thoughtful and compelling.
هوشمندانه و مهیج.
RT Book Reviews

A tense story with superbly rendered characters.
داستانی پرتنش با کاراکترهایی فوق العاده خوش ساخت.
SciFiNow

قسمت هایی از کتاب پسری روی پل (لذت متن)
دکتر «خان» واقعا خواب نیست. در میانه ی خواب و بیداری حالتی است که او در آن، به گذشته سقوط کرده و از نو تجربه اش می کند. تمام حواسش در آن مشارکت می کنند و با کیفیتی عالی و صدایی کاملا واضح دوباره از نو تجربه اش می کند.

این حالت را «بازپخش» در نظر می گیرد، ولی به عنوان یک دانشمند می داند که اسم دیگری دارد. «پی. تی. اس.» است، اختلال استرس پس از ضایعه ی روانی. دو یا سه شب در هفته به سراغش می آید و مقاومت در برابرش فایده ای ندارد. اگر سعی کند تصاویر را کنار براند، خودشان را در زندگی اش موقع بیداری بروز می دهند که خیلی بدتر است.

«بازپخش» مثل خواب دیدن نیست. خواب دیدن، منطق و ساختاری دارد که نمی گذارد آدم موقع خواب دیدن به اتفاقات دور و برش بیندیشد. همه چیز را قبول می کنی چون کاوش آگاهانه در هر عنصر خواب، آدم را بیدار می کند.