کتاب یک هفته ی سرنوشت ساز

The Greatest Networker In The World
کد کتاب : 16154
مترجم :
شابک : 978-6009556922
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یک هفته ی سرنوشت ساز اثر جان میلتون فاگ

بازاریابی شبکه ای یک حوزه رو به رشد است و می تواند تجربه ای خسته کننده و دشوار باشد. خیلی ها هستند که کمترین موفقیت را به دست آورده اند و خیلی های دیگر هم هیچ پولی به دست نیاورده اند. با این ارقام دلسرد کننده، چگونه می توان عضو نخبگان موفق شد؟ میلیون‌ها نفر موافق هستند که بهترین راه برای انجام این کار، گذراندن مدتی با بزرگترین شبکه‌ساز در جهان است.
تمثیل گسترده جان میلتون فاگ داستان مرد جوانی است که در آستانه ترک تجارت چند سطحی بازاریابی است. همانطور که او برای برگزاری آخرین فرصت جلسه خود آماده می شود، با فردی که همه از او به عنوان بزرگترین شبکه ساز در جهان یاد می کنند ملاقات می کند. این مرد خونگرم و خردمند همتای جوان خود را پذیرفته و اسرار تجاری را به او نشان می دهد تا او نیز بتواند به یک بازاریاب شبکه ای موفق تبدیل شود.
مرد جوان به زودی متوجه می شود که اسرار تجاری ارتباط بسیار کمی با تکنیک های بازاریابی مرسوم دارند. در واقع، او باید همه چیزهایی را که فکر می کرد در مورد تجارت می دانست، بیاموزد. پارادایم بازاریابی شبکه ای به قدری متفاوت و متمایز از سایر پارادایم های کسب و کار است، به طوری که برای درک و درک آن نیاز به تغییری کاملا کامل از نحوه نگرش ما به تجارت دارد.
پارادایم جدید حول عادات فکری فرد و کشف اینکه رازهای موفقیت بازاریابی شبکه ای در درون خود اوست ساخته شده است. ارزش‌های مسئولیت‌پذیری، تیم‌سازی و مراقبت از خط پایین نقش بسیار مهم‌تری نسبت به تبلیغات و تبلیغات رقابتی دارند.
یک مهارت حیاتی برای همه بازاریابان، توانایی آموزش مردم برای آموزش به دیگران است. هنگامی که شخصی بر پارادایم جدید بازاریابی چند سطحی تسلط یافت، نه تنها باید به خط پایین خود نشان دهد که چگونه بر آن تسلط پیدا کند، بلکه باید چگونه آن تکنیک ها را به دیگران آموزش دهد. این منجر به رهبری بیشتر در سازمان، ثبات بیشتر، بهبود بهره وری و در نتیجه موفقیت طولانی مدت می شود.

کتاب یک هفته ی سرنوشت ساز

جان میلتون فاگ
جان میلتون فاگ یک سخنران بین المللی است و نویسنده بیش از دوجین کتاب و نوار از جمله بزرگترین شبکه در جهان است. وی سردبیر و رئیس مجله های Upline و شبکه بازاریابی شیوه زندگی است. او در شارلوتزویل، ویرجینیا زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب یک هفته ی سرنوشت ساز (لذت متن)
بی اختیار گفتم : « من فقط می خواهم موفق باشم .» این کلمات را از هجوم احساس به سختی ادا کردم : « من از یکنواختی و بی پولی از این که نمی توانم به زن و فرزندانم آن چه را نیاز دارند بدهم ، خسته و دلزده ام ... دلم می خواهد بتوانم بچه ها را به "دیزنی ورلد" ببرم و به جاهای دیدنی این سرزمین مثل گراند کانیون . می خواهم آزاد باشم. « من وقت می خواهم ، که ندارم . وقت .... خلاقیت .... کنترل ..... و بله می خواهم که یک پیشتاز باشم ؛ یک نوآور. من دوست داشتم آنگونه باشم . رد آن دوران خوشبخت بودم. » بلافاصله پرسید : « اما ؟ »