کتاب زندگی پنهان نویسنده ها

La vie secrète des écrivains
کد کتاب : 17002
مترجم :
شابک : 978-6222351090
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 190
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی پنهان نویسنده ها اثر گیوم موسو

داستان کتاب زندگی پنهان نویسنده ها در مورد نیتن فاول، نویسندۀ معروفی است که پس از انتشار سه رمان موفق خود، به یکباره در سال ۱۹۹۹ اعلام کرد که از دنیای نویسندگی کناره گیری خواهد کرد. به دنبال انتشار این خبر، فاول برای زندگی به جزیره ای بکر و دورافتاده به نام بومون می رود؛ جزیره ای در امتداد دریای مدیترانه.
بهار ۲۰۱۸
بیست سال می شود که هیچ کس خبری از نیتن فاول ندارد. بااین حال مردم همچنان در سراسر دنیا رمان های او را می خوانند و منتظر شنیدن خبری از وی هستند. در همین زمان است که ماتیلد مانی، روزنامه نگاری جوان، برای پرده برداشتن از راز نیتن، عازم جزیرۀ بومون می شود.
هم زمان با ورود ماتیلد به جزیره، جسد زنی، میخ شده به درختی کهن، کشف می شود. همین هم باعث می شود مقامات قضایی راه های ورود و خروج به جزیره را تا زمان پیدا شدن قاتل مسدود کنند.

کتاب زندگی پنهان نویسنده ها

گیوم موسو
گیوم موسو (به فرانسوی: Guillaume Musso) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ میلادی در فرانسه متولد شد. او از کودکی به کتاب و نمایش علاقه داشت و خیلی زود شروع به نوشتن کرد. وی در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد و پس از اقامتی چند ماهه به وطنش بازگشت و در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. در سال 2003 وی تصادفی شدید انجام داد که همین تصادف موجب شکل گیری رمان "و بعد" شد که در مورد مردی بود که از مرگ بازگشت. این رمان بیش از یک میلیون فروش در کشور فران...