کتاب وسوسه انتقام

Persuader
جلد هفتم از سری کتاب های جک ریچر
کد کتاب : 1855
مترجم :
شابک : 978-600182169-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 524
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

«لی چایلد» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب وسوسه انتقام اثر لی چایلد

کتاب «وسوسه انتقام» رمانی نوشته ی «لی چایلد» است که اولین بار در سال 2003 به چاپ رسید. «جک ریچر» سعی می کند در لحظه زندگی کند. بی هیچ خانه ای، بی هیچ تعهدی، و با میلی عمیق به جبران اشتباهات و بازنویسی گذشته ی دردناک خودش. «سوزان دافی» از اداره ی مبارزه با مواد مخدر، می داند که در ماجرای اسیر شدن یکی از مأمورینش در تله ای مرگبار در یک عمارت، مقصر است. «ریچر» از طریق اجرای نقشه ای هوشمندانه موفق می شود به دل تاریک یک سازمان تبهکاری بزرگ وارد شود. او که در تلاش است تا قبل از بروز فاجعه مأمور گرفتار شده را آزاد کند، به دژ محافظت شده ی تبهکاری بزرگ می رود. «ریچر» در آنجا با جهانی از پنهانکاری و خشونت مواجه می شود—و همچنین با مسائلی ناتمام از گذشته ی خودش.

کتاب وسوسه انتقام

لی چایلد
جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده ای بریتانیایی است که در 19 اکتبر ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته ی حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این که در ۴۰ سالگی، به علّت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. در چنین مقطعی از زندگی، که افراد خود را غرق در بحران می یابند، او از فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آنجا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه د...
نکوداشت های کتاب وسوسه انتقام
Gripping and suspenseful.
گیرا و پرتعلیق.
Denver Post

A page-turner.
اثری جذاب.
Los Angeles Times Los Angeles Times

Wildly addictive.
فوق العاده اعتیادآور.
Orlando Sentinel

قسمت هایی از کتاب وسوسه انتقام (لذت متن)
هیچ چیز آنگونه که پیش بینی می کنی، پیش نمی رود. به محض این که اولین گلوله شلیک می شود، تمام نقشه ها در هم می شکند.

هر ساختاری که سیستم رتبه بندی دارد، آدم را وسوسه می کند که تلاش کند و در آن بالاتر برود.

اما سعی می کنم کار درست را انجام دهم. به نظرم دلایل، اهمیت زیادی ندارند. هر چه باشد، دوست دارم ببینم کار درست انجام می شود.