کتاب قاتل بدون مواجب

The Killer
کد کتاب : 1878
شابک : 978-600706155-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 154
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قاتل بدون مواجب اثر اوژن یونسکو

اوژن یونسکو،یکی از دراماتورهای خلاق اروپا و از مبترکارن سبک مدرن به حساب می آید."اوژن یونسکو" در "قاتل بدون مواجب"،نمایشی از سه شخص در لندن و پاریس،حول موضوع شرارت را روایت میکند.

برینر شهروندی وظیفه شناس است که در شهر درخشانش با موضوعی خلاف میلش مواجه میشود.او از حضور قاتلی مرموز و شرور آگاه میشود که تمام تصور او از شهر درخشان را خراب کرده بود.عزم برینر برای پیدا کردن قاتل،و شکست او در برابر این بی عدالتی و بی منطقی موضوعی آشناست که در آثار کافکا هم دیده میشود.

نمایشنامه "قاتل بدون مواجب" با ایده شهر درخشان(مانند دیگر آثار"اوژن یونسکو") با موضوع قتل معشوقه برینر و پیگیری او برای یافتن قاتل محوریت دارد.او بعد از جست و جوی فراوان،سرانجام قاتل را پیدا میکند و میخواهد به او بفهماند که قتل چیز خوبی نیست.

کتاب قاتل بدون مواجب

اوژن یونسکو
اوژن یونسکو، ۲۶ نوامبر ۱۹۰۹ در کشور رومانی به دنیا آمد. پدرش یک کارمند رومانیایی و ارتدکس و مادرش زنی فرانسوی و پروتستان بود. شاید همین اختلافات فرهنگی و مذهبی باعث شد تا نهایتا آن دو، زمانی که اوژن تنها هفت سال داشت، از یکدیگر جدا شوند و این ناسازگاری ها شرایط نابسامانی را برای کودکی اوژن رقم زند.یونسکو در 16 سالگی به همراه پدرش روانه ی رومانی شد و به کالج ملی ساوای مقدس (Saint Sava) رفت. البته بیشتر دوران کودکی اش را در فرانسه گذرانده و بنا بر ادعای خود تجربیاتی که در آن دوران به دست آورده،...
قسمت هایی از کتاب قاتل بدون مواجب (لذت متن)
شاید اگه رویا بود بهتر بود . برای من فرقی نمی کنه . من مجری ام . اما برای خیلی های دیگه واقعیت ، واقعیت می تونه به یه کابوس بدل بشه ...