کتاب روش برخورد با افراد دشوار

Tongue Fu!
تانگ فو به جای کناره گیری از مردم چگونه با آنها ارتباط برقرار کنی
  • 15 % تخفیف
    210,000 | 178,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: درسا درسا
    نویسنده:
کد کتاب : 18945
مترجم :
شابک : 978-6003400931
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روش برخورد با افراد دشوار اثر سم هورن


اگر تا به حال زبانتان بند آمده است - یا اگر تابحال سخن تندی به زبان آورده اید (و از آن پشیمان هستید) ، روش برخورد با افراد دشوار گزینه های سازنده ای را ارائه می دهد که خصومت را به هماهنگی تبدیل می کند و به شما کمک می کند تا در مواجهه با پرخاشگری با شکست ذهنی روبرو نشوید. با استراتژی های ساده و تکنیک های اثبات شده ، تانگ فو تقریبا هر نوع درگیری لفظی - از دعوا با همسرتان یا گیر کردن در بن بست موقع رفتار با بچه ها - را بررسی می کند و نحوه ی استفاده از هنرهای رزمی را برای ذهن و دهان برای خنثی کردن حملات ، خلع سلاح اختلافات و خنثی کردن هرگونه وضعیت انفجاری نشان می دهد. با تانگ فو! شما کلماتی را برای استفاده (و کلماتی برای از دست دادن) در موقعیت های تنش آمیز یاد می گیرید ، قدرت عبارت "حق با شماست" را می آموزید، ابزاری برای استفاده هنگامی که دیگران شما را عصبانی می کنند می یابید، یاد می برید چگونه با یک قلدر کلامی که از حمله کردن به شما لذت می برد مقابله کنید ، ، چگونه به صورت موفقیت آمیز از یک بحث خارج شوید ، چه بگویید هنگامی که نمی دانید چه باید بگویید ، چگونه از سکوت به نفع خود استفاده کنیئ ، چگونه به شکل خوشایندی ناخوشایند باشید ، و چگونه احساسات خود را به عهده بگیرید.

کتاب روش برخورد با افراد دشوار

سم هورن
سام هورن، رئیس سمینارهای اکشن، کارگاههای زندگی واقعی خود را از سال 1981 به بیش از 400000 نفر تقدیم کرده است. لیست مشتری چشمگیر وی شامل سازمان روسای جوانان، انجمن حکام ملی، هیولت پاکارد، Four Seasons Resort، انجمن فورچون 500، نیروی دریایی ایالات متحده، و IRS می باشد.
نکوداشت های کتاب روش برخورد با افراد دشوار
This is a great book! Tongue Fu! puts a new twist on communiction. Everyone should read it.
این کتاب فوق العاده است. این کتاب نقطه ی عطفی در ارتباطات ایجاد می کند. همه باید آن را بخوانند.
John Gray

In this delightful book, I found many gems of practical wisdom for everyday life. Among books on effective communication and improved relationships, this is one of the finest ever seen. An important work--fun to read, learn from, and apply.
در این کتاب لذت بخش من حکمتی کاربردی برای استفاده در زندگی روزمره پیدا کردم. در بین کتاب هایی که در مورد روابط موثر و ارتباطات بهتر است، این بهترین کتابی است که دیده شده است. کتابی مهم که خواندش سرگرمی است. از آن می آموزی و به کار می بری.
Dan Millman

Frustrated? Try some verbal kung fu. These verbal techniques for 'fast-forwarding through frustration' help keep inner harmony.
ناامید شده اید؟ کمی کونگ فوی کلامی را امتحان کنید. این تکنیک کلامی با پیشروی به درون ناامیدی و بیهودگی به حفظ هماهنگی درونی کمک می کند.
the Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب روش برخورد با افراد دشوار (لذت متن)
اگر موقع عصبانیت یک لحظه بردباری به خرج دهی، از صد روز پشیمانی و تأسف خلاص می شوی . سوال هایی مانند: چه احساسی دارم؟ یا چرا آنها چنین رفتار می کنند؟ ، جواب تو را به جای طعنه و کنایه، با احساس همراه می کند. حتی اگر مطمئن نباشی در پس رفتار پرخاشگرانه ی کسی چه چیزی نهفته است، کافی است چند ثانیه ای در مورد انگیزه ی او کنجکاوی کنی و قانع شوی که نباید حرفی بزنی که بعدا موجب پشیمانی شود. یکی از شرکت کنندگان در همایش با این نظریه مخالف بود و می گفت: من به این مسأله اعتقاد ندارم. وقتی کسی لج مرا در می آورد، چه دلیلی دارد نقش منادی صلح را بازی کنم و جوابی دندان شکن به او ندهم؟

می پرسی چرا باید وقت و انرژی خودت را صرف کنی صرفا برای اینکه بفهمی چرا کسی نامهربانی می کند؟ چون به نفع خودت است. همیشه آدم های بدقلق در دنیا بوده اند و خواهند بود. ویرجینیا ساتیر پیشنهاد می کند: ما نباید اجازه دهیم بینش محدود افراد برای ما حد و حدود تعیین کند. به عبارت دیگر، نباید اجازه دهیم بینش محدود ما، برای دیگران حد و حدود تعیین کند

ی صبری معمولا محصول جانبی غفلت و جهالت است. اگرتو به کسی که می خواهد صبر و حوصله ات را امتحان کند تشر بزنی، یادت باشد خودت بابت آگاهی محدودی که از وضعیت داری، بی حرمت می شوی. اگرحال کسی را بگیری که رفتاری ناخوشایند داشته، حال خودت هم گرفته می شود. استفاده از عبارات همدلانه باعث می شود تو در بدخلقی دیگران فرو نروی و درگیر ناسازگاری و تضادی که برنده ای هم ندارد، نشوی. اگر آنان اشتباه کنند، چه؟ بهتر است آدم توهین را نبیند تا نخواهد انتقام بگیرد. افراد بدبین عقیده ی خود را این چنین ابراز می کنند: من متقاعد نشده ام. اگر کارگر بستنی فروشی روزی بد را نگذرانده باشد، چه؟ اگر او ذاتا بی عرضه و دست و پا چلفتی باشد، من باید خدمات ضعیف او را نادیده بگیرم؟