کتاب مگنوس چیس و ایزدان آسگارد 3

The Ship of the Dead
(کشتی مردگان)
کد کتاب : 61415
مترجم :
شابک : 978-6003748392
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مگنوس چیس و خدایان آسگارد - قسمت اول
The Ship of the Dead
(کتاب سوم:کشتی مردگان)
کد کتاب : 76300
مترجم :
شابک : 978-6007132708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مگنوس چیس و خدایان آسگارد - قسمت دوم
The Ship of the Dead
(کتاب سوم:کشتی مردگان)
کد کتاب : 76301
مترجم :
شابک : 978-6007132715
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مگنس چیس و کشتی مردگان
The Ship of the Dead
کد کتاب : 21109
مترجم :
شابک : 978-6004624879
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 458
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مگنس چیس و کشتی مردگان اثر ریک ریوردن

کتاب "مگنس چیس و کشتی مردگان" به قلم پرطرفدار "ریک ریوردن" ، روایت گر داستانی اساطیری و فانتزی است که ماجرای آن حول محور شخصیت مگنس چیس ، پسر ایزد تابستان می گردد. مگنس چیس ، یک نوجوان بی خانمان ، ساکن هتل والهالا و یکی از جنگجویان منتخب اودین است. به عنوان پسر فری ، خدای تابستان ، باروری و سلامتی ، مگنس طبیعتا تمایلی به جنگ ندارد. اما وی دوستان سرسختی دارد و آن ها در کنار هم به کارهای شجاعانه ای دست می زنند ، مانند شکست دادن فنریس گرگ و نبرد غول برای چکش ثور .
اکنون مگنس با خطرناک ترین آزمون خود روبرو است. پسر عمویش ، آناب ، پسرش را به نام پرسی جکسون، به خدمت می گیرد تا به مگنس آموزش بدهد ، اما آیا آموزش او کافی خواهد بود؟ در همین زمان لوکی آزاد است است و در حال آماده سازی کشتی مردگان ، با تعدادی از غول ها و زامبی ها است تا در برابر خدایان ازگارد قایقرانی کند و نبرد نهایی رگنراک را آغاز کند. این وظیفه ی مگنس و دوستانش است که جلوی او را بگیرند ، اما برای این کار آن ها مجبور خواهند شد تا در اقیانوس های میدگارد ، یوتنهایم و نیفلهایم در یک مسابقه ی ناامید کننده گام بگذارند تا قبل از آماده شدن برای قایقرانی به نگلفر برسند. در طول راه ، آن ها با خدایان خشمگین دریایی ، غول های کینه جو و آتش افروزی اژدها های شرور روبرو خواهند شد. بزرگترین چالش مگنس با شیاطین درونی خودش خواهد بود. آیا او از آنچه لازم است برای ضربه زدن به خدای ترفندها داشته باشد، برخوردار است؟

کتاب مگنس چیس و کشتی مردگان


ویژگی های کتاب مگنس چیس و کشتی مردگان

برنده جایزه Geffen سال 2019

برنده جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2017

ریک ریوردن
ریچارد راسل ریوردن جونیور متولد 5 ژوئن 1964 نویسنده آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن سری داستان های پرسی جکسون و المپیک ها ، که در مورد پسری دوازده ساله به نام پرسی جکسون است که کشف می کند فرزند خدای یونانی پوزیدون است ، شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. فاکس قرن بیستم دو کتاب اول سری پرسی جکسون را به عنوان بخشی از یک سری فیلم ها اقتباس کرده است.اولین رمان بلند ريوردان تکیلای بزرگ قرمز بود که به کتاب اول در مجموعه Tres Nav...
نکوداشت های کتاب مگنس چیس و کشتی مردگان
This latest installment in Riordan's Nordic-themed fantasy series is a fast-paced adventure narrative featuring snappy dialogue and a diverse cast of well-developed characters. The author possesses a singular talent for re-creating contemporary teenspeak. An entertaining sequel that will whet fans' appetites for the next installment.
آخرین قسمت از مجموعه ی فانتزی ریوردن با پس زمینه ی نوردیک ، یک روایت سریع ماجراجویی است که شامل دیالوگ های جالب و بازیگران متنوعی از شخصیت های خوب و پیشرفته است. نویسنده دارای استعدادی منحصر به فرد برای بازسازی گفتمان نوجوانان معاصر است. مجموعه کتاب هایی سرگرم کننده که اشتهای طرفداران برای قسمت های بعدی را زیاد می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Norse myths are in right now, and Riordan has the magic touch.
اسطوره های نورس اکنون واقع شده اند و ریوردن جادوی خود را دارد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب مگنس چیس و کشتی مردگان (لذت متن)
کشیده شدن به کف دریا به اندازه ی کافی بد بود. دیگر به آواز خواندن نیاز نداشتم. همین طور که کشتی مان در مرکز یک گرداب آب شور سقوط آزاد می کرد، نه بانوی دیوپیکر اطرافمان می چرخیدند و طوری در آب خروشان فرو می رفتند و بیرون می آمدند که گویی داشتند دوباره و دوباره غرق می شدند. چهره هایشان از خشم و شادی درهم رفته بود. گیسوان بلندشان با آب یخ به ما تازیانه می زد. هربار که از زیر آب بیرون می آمدند، جیغ و شیون سر می دادند، اما فقط صداهای درهم و برهم نبود. تن جیغ هایشان، حالتی شبیه آواز دسته ای نهنگ داشت که به شدت تقویت شده باشد. حتی بخش هایی از یک ترانه را هم در میان آن آواز می شنیدم: می جوشان… دختران موج… مرگ برای شما! نخستین باری را به یاد می آوردم که هفبورن گاندرسون، موسیقی بلک متال نروژی برایم پخش کرده بود. بعد از مدتی، ناگهان با خودم گفتم: وایستا ببینم. این قراره موسیقی باشه!