کتاب شگفت زده

Wonderstruck
کد کتاب : 2125
مترجم :
شابک : 978-9643697952
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 696
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه ی کتاب کودک کالیفرنیا سال 2014

برنده ی جایزه ی اشنایدر فمیلی 2012

برنده ی جایزه ی بوک بروز سال 2011

معرفی کتاب شگفت زده اثر برایان سلزنیک


در یک تور، مدالیست کالدکات و برایان سلزنیک با قایق به قلمروی ناشناخته می رود و خوانندگان را به سفری هیجان انگیز می برد. بن و رز مخفیانه آرزو می کردند زندگی آنها متفاوت باشد. رز خواب یک بازیگر زن مرموز را در سر می پروراند که زندگی اش را در یک دفترچه یادداشت شرح می دهد. هنگامی که بن در اتاق مادرش متوجه یک سرفه گیج کننده می شود و رز یک عنوان جذاب در روزنامه را می خواند ، هر دو کودک به تنهایی در تلاش های ناامیدانه برای یافتن آنچه از دست رفته است به تکاپو می افتند.


برایان سلزنیک در نیوجرسی بزرگ شد و در سال 1988 از دانشکده هنر و طراحی رود آیلند فارغ التحصیل شد.

برایان همچنین صحنه های تئاتر را طراحی کرده و به عنوان یک عروسک گردان حرفه ای کار کرده است. اولین کتاب او ، جعبه هودینی ، الهام گرفته از جذابیت شعبده باز معروف بود. او هم رمان و هم کتاب مصور را برای نویسندگان دیگر تصویرگری کرده است . تصاویر او برای فیلم The Dinosaurs of Waterhouse Hawkins باربارا کرلی برنده جایزه افتخار Caldecott در سال 2002 شد. و در سال 2008 ، کتاب پیشگامانه او "اختراع هوگو کابرت" مدال کالدکوت را دریافت کرد. این نامزد دریافت جایزه ملی کتاب شد و پایه ای برای فیلم هوگو برنده جایزه اسکار مارتین اسکورسیزی بود.

کتاب شگفت زده

برایان سلزنیک
برایان سلزنیک، زاده ی 14 جولای 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی است.سلزنیک در نیوجرسی به دنیا آمد و بزرگ شد. او از آموزشگاه طراحی رودآیلند فارغ التحصیل شد و همزمان با کار بر روی اولین داستان خود، به مدت سه سال در یک نهاد انتشار کتاب های کودک در منهتن فعالیت کرد. اولین اثر سلزنیک در سال 1991 به چاپ رسید.
قسمت هایی از کتاب شگفت زده (لذت متن)
مادر انگشت هایش را روی گونه های او سر می داد تا می رسید به زیر چانه اش. صورت او را بالا می گرفت طوری که چشم در چشم هم می شدند. وقتی مردم باهات حرف می زنن، از نگاه کردن توی چشم شون نترس، باشه؟ بن صاف توی چشم های مادر نگاه می کرد و می گفت: «باشه.»